انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سرپرست فدراسیون دانشگاهی امروز مشخص می‌شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره زمان اعلام سرپرست جدید فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی، گفت: این کار ظرف یکی، دو روز آینده با هماهنگی وزارت علوم انجام خواهد شد و امروز با گزینه مورد نظرمان برای سرپرستی این فدراسیون صحبت‌های نهایی را انجام می‌دهیم و سپس نام او را اعلام خواهیم کرد.

دکتر مجتبی صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه سرپرست این فدراسیون فردی خواهد بود که خود کاندید ریاست فدراسیون ورزش‌های همگانی نباشد، تصریح کرد: امیدوارم سرپرست جدید بتواند در یک ماموریت سه ماهه مقدمات برای برگزاری انتخابات این فدراسیون را مهیا کند و رییس آینده مشخص شود.

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرداخت پاداش معوق دانشجویان قهرمان، خاطرنشان کرد: دراین باره آقایان پورکیانی و حمیدی درحال رایزنی با دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت برای پرداخت پاداش دانشجویان زیرمجموعه خود هستند. ازطرف ما مشکلی بابت پرداخت پاداش قهرمانان زیر مجموعه وزارت علوم وجود ندارد، اما ما می‌خواهیم دراین باره با دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت هماهنگ باشیم تا پاداش همه دانشجویان قهرمان به صورت یکجا پرداخت شود، نه اینکه به تعدادی پاداششان را بدهیم و تعدادی دیگر بی نصیب بمانند.

وی افزود: علی‌رغم همه مشکلاتی که هم ما و هم دوستان ما در دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت بابت بودجه دارند، امیدوارم هر چه سریع‌تر آنها نیز به تعهدات خود در قبال پرداخت دانشجویان قهرمان پایبند باشند و به محض این که آنها آمادگی خود را اعلام کنند این پاداش‌ها پرداخت خواهد شد. مطمئنا مشکلاتی در این باره وجود دارد، البته آنها می‌توانند به یک طریقی این بودجه را تامین کنند.