انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اجرای طرح فرهنگی«رمضان، بهارقرآن» در دانشگاه آزاد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از اجرای سومین دوره طرح فرهنگی «رمضان، بهار قرآن» در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر طه هاشمی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، فرصتی مناسب برای تفکر و تدبر در افعال و صفات خداوند، روی آوردن به تهذیب نفس و تصفیه درون و پرداختن به مجالس و محافل انس با قرآن کریم است، افزود: در این راستا معاونت فرهنگی و اجتماعی بر آن است تا با حضور گسترده و فراگیر استادان و کارکنان دانشگاه، در ماه مبارک رمضان سالجاری به صورت همزمان صدها کارگاه تفسیر قرآن کریم برگزار نماید.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در این طرح می توانند به کانون قرآن و عترت واحدها و مراکز دانشگاهی یا سایت پژوهشکده قرآن و عترت به نشانی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.tasnim.ir و یا سایت فرهنگی و اجتماعی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی به آدرس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.vce.mshdiau.ac.ir مراجعه کنند.

طه هاشمی همچنین یاد آور شد: کلیه شرکت کنندگان در طرح می بایست در آزمون پایان دوره که به صورت چهارگزینه ای از طریق سایت تسنیم یا سایت فرهنگی و اجتماعی استان خراسان رضوی برگزار می شود به سوالات پاسخ دهند.

وی منابع این کلاس ها را تفسیر مجمع البیان مرحوم طبرسی، تفسیر المیزان علامه طباطبایی، تفسیر نمونه آیت الله مکارم شیرازی و تفسیر نور استاد قرائتی دانست و اظهار داشت: صدور گواهی دفتر مطالعات آموزش نیروی انسانی دانشگاه با عنوان آشنایی با تفسیر فرقان به مدت 16 ساعت برای شرکت کنندگانی که حداقل 60 درصد از نمره آزمون را احراز کنند، از مزایای شرکت در این طرح است.