انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دشمن می‌خواهد مروج بی فرهنگی در جامعه اسلامی باشد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دبیرهیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: دشمن می‌خواهد مروج بی فرهنگی در جامعه اسلامی باشد و ما باید مقابل این هجمه دشمن باشیم و با آن مقابله کنیم.

به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه گیلان، دکتر امیر تیموری در جلسه کارگروه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب دانشگاه آزاد اسلامی گیلان که در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار شد، اظهارکرد: امروز دشمن از راه‌های مختلفی درصدد است تا جهت وارد کردن ضربه به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اقدام کند.

وی با بیان اینکه باید بدانیم که شیوه برخورد ما با این هجمه‌ها چگونه باشد و آن را بشناسیم، افزود: دشمن می‌خواهد مروج بی فرهنگی در جامعه اسلامی باشد و ما باید مقابل این هجمه دشمن باشیم و با آن مقابله کنیم.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با مهم شمردن هجمه‌های دشمنان انقلاب گفت: این هجمه وسیع فرهنگی در جامعه وجود دارد و در نزدیک ماست و باید نظارت و دقت کافی در مقابل این هجمه‌ها توسط مسئولین دفاتر فرهنگی در واحدهای دانشگاهی استان گیلان انجام گیرد.

دکترعلیرضا امیرتیموری با توجه به بحث حجاب و عفاف در واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، گفت: توجه به بحث حجاب و عفاف در دانشگاهها فقط توجه به پوشش نیست، بلکه توجه به اخلاق، نجابت، پاکی و پاکیزگی را هم شامل خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، تصریح کرد: ما فقط نباید به دانشجویان توجه کنیم، بلکه اعضای هیأت علمی هم باید مورد توجه قرار گیرند. منافع ما و وضعیت حجاب و عفاف، آرمانهای ما هستند و برای آنها باید اهدافی را مشخص کرد که با همکاری هم باید درجهت رسیدن به تحقق اهداف دانشگاه آزاد اسلامی کوشا باشند .

مظاهر زمانی، نائب رئیس کارگروه حجاب و عفاف دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان و رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد رشت نیز در ادامه اظهار کرد: با توجه به فرمایشات معصومین (ع)، پوشش و حجاب اسلامی در واقع تجلی فرهنگ و باور انسان است. لباس خانه اول آدمی است و شایسته است که انسان، به شایستگی از آن بعنوان یک سنگر معنوی و یک جایگاه امن برای امنیت و کرامت خویش استفاده کند. لذا باید جوانان را هر چه بیشتر با ارتقای فرهنگی و با معیارهای پوشش و حجاب اسلامی را تدوین و با تدوین این برنامه‌های راهبردی، اجرای برنامه های فرهنگی و فاخر، نظارت بر امور فرهنگی، تشویق دانشجویان اخلاق مدار و برخورد با هنجارشکنان می تواند در ایجاد محیط سالم دانشگاهی مؤثر و مفید خواهد بود .

لازم به ذکر است در ادامه جلسه رؤسای دفاتر فرهنگی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند .