انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جدی گرفتن کمیته‌های تخصصی عمرانی در سطح استان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: معاونین عمرانی در واحدهای دانشگاهی با پیش بینی منابع مالی جدید غیر از شهریه‌های دانشجویی و ایجاد شرکت‌های دانش بنیان، با توجه به نیازسنجی واحدها و ظرفیت‌های موجود نسبت به این کار اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی میرابراهیمی در دوازدهمین شورای عمرانی واحدها و مراکز آموزشی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان که در مرکز سیاهکل برگزار شد، اظهار کرد: ما باید جهت آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با تفکرات حضرت امام (ره) و فلسفه قیام 15 خرداد، با برگزاری همایش های مختلف، اقدامات لازم جهت تشریح و آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با این تفکرات توسط واحدها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بعمل آید.

وی با تاکید بر اولویت‌های عمرانی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان افزود: اولویت کارهای عمرانی در واحدها علاوه بر ساخت کلاسهای آموزشی، مسجد، ساخت سوله ورزشی و سلف سرویس با رعایت صرفه جویی و با توجه به توان مالی واحدها در پیش بینی برنامه‌ها قرار گیرد و واحدهایی که فاقد این امکانات هستند تا پایان برنامه پیش بینی شده، نسبت به انجام امور مربوط و طرح و اجرای پروژه‌های عمرانی اقدام کنند.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اضافه کرد: معاونین عمرانی در واحدهای دانشگاهی با پیش بینی منابع مالی جدید غیر از شهریه‌های دانشجویی و ایجاد شرکت‌های دانش بنیان، با توجه به نیاز سنجی واحدها و ظرفیت‌های موجود نسبت به این کار اقدام کنند.

دکتر سید علی میرابراهیمی با تاکید بر جدی گرفتن کمیته‌های تخصصی عمرانی در سطح استان گیلان توسط معاونین عمرانی، خاطرنشان کرد: تمام پیشنهادات باید توسط معاونین عمرانی واحدها از طریق رئیس شورای عمرانی تجمیع و به دبیرخانه استان ارسال گردد. در ضمن در ساخت و سازها، ساخت فضاهای آموزشی و رفع کمبود این فضاها در واحدها و مراکز آموزشی در رأس امور قرار گیرد.