انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: معاون وزیرعلوم: حق مطلب درباره واحدهای تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها ادا نشده است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رییس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیرعلوم با بیان اینکه درباره واحدهای تربیت‌بدنی حق مطلب در دانشگاه‌ها ادا نشده است، بر لزوم تخصصی‌کردن واحدهای تربیت‌بدنی و توجه بیشتر به آن تاکید کرد.

دکتر صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره برنامه‌های وزارت علوم برای تخصصی شدن دروس تربیت‌بدنی در دانشگاه‌ها، اظهار کرد: تاکید زیادی بر توجه بیشتر دانشگاه‌ها به واحدهای تربیت‌بدنی داریم. به نظرم تاکنون حق مطلب در این‌باره ادا نشده و لازم است هم جدیت و پیگیری بیشتری از جانب ما انجام شده و به دانشگاه‌ها ابلاغ شود و هم واحد آموزشی دانشگاه‌ها توجه بیشتری بر لزوم تخصصی‌کردن واحدهای تربیت‌بدنی و توجه بیشتر به آن داشته باشند.

رئیس سازمان دانشجویان افزود: معمولا دانشگاه‌ها زیرساخت‌های لازم جهت توسعه واحدهای تربیت بدنی را دارند و می‌توانند آن را هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی دنبال کنند، کما اینکه در بسیاری از آنها جدیت و پیگیری نسبتا خوبی در مورد دروس تربیت‌بدنی وجود دارد؛ البته ممکن است برخی از دانشگاه‌های جدید به علت کمبود زیرساخت‌ها و امکانات توجه کمتری به دروس تربیت‌بدنی داشته باشند.

وی گفت: درصد هستیم با تعامل هرچه بیشتر با حوزه‌های آموزشی دانشگاه‌ها و رفع مشکلات پیش‌رو توجه بیشتری به تخصصی‌کردن واحدهای تربیت‌بدنی و نظارت بهتر بر حسن اجرای آن داشته باشیم. همچنین دانشگاه‌هایی هم که با کمبود زیرساخت‌ها در این بخش مواجه هستند را در اولویت می‌گذاریم.