انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: عضو بسیج دانشجویی: کمیته انضباطی با دانشجویان بدحجاب برخورد کند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: باید برخورد قانونی با دانشجویان بدحجاب در اولویت کمیته انضباطی دانشگاه قرار بگیرد.

جبار امرایی در گفت‎وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه لرستان، بیان کرد: با وجود اهتمام حراست دانشگاه لرستان برای برخورد با دانشجویان بدحجاب اما اعمال قانون این دانشجویان بر عهده کمیته انضباطی است که ضرورت دارد برخورد قانونی با این دانشجویان در اولویت این کمیته که در دو سطح بدوی و اصلی تشکیل می‌شود، قرار بگیرد.

وی افزود: به عنوان عضو کوچکی از بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان از کمیته انضباطی دانشگاه لرستان و سایر دانشگاه‌های کشور تقاضا می‌کنم که به صورت جدی با موارد خلاف عفت و مواردی که موجب بی‌حرمتی به قانون مقدس دانشگاه اسلامی می‌شوند، برخورد کنند.

امرایی اضافه کرد: امروز یکی از دلایل اشاعه فرهنگ بدحجابی در دانشگاه‌ها متوجه مواضع منفعلانه کمیته‌های انضباطی در برخورد با دانشجویان قانون شکن در سطح دانشگاه‎هاست که اگر این وضع اصلاح نشود حوزه حراست نمی‌تواند نقش چندانی را در انجام وظایفی که به آنها محول شده است، انجام دهد.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: بدون شک برخورد منفعلانه از جانب کمیته انضباطی با دانشجویان بدحجاب موجب سست شدن عوامل حراست می‌شود و تا زمانی که کمیته‌های انضباطی در سطح دانشگاه‌ها عزم خود را برای برخورد با دانشجویانی که مروج فرهنگ بدحجابی و اشاعه دهنده فرهنگ‌های بیگانه و معاند با نظام هستند، جزم نکنند چندان نمی‌توان از عوامل حراست انتظار اقدام عملی داشت.