انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: 15 درصد کارکنان ستادی وزارت علوم ایثارگرند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" گفت: انتظار می‌رود کارکنان ایثارگر در سال مدیریت جهادی برای اجرایی شدن سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در خصوص نظام اداری فعال تر عمل کنند .

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر محمد حسین امید در مراسمی که به مناسبت روز جانباز در سالن شهدای جهادعلمی این وزارت برگزار شد، گفت: از ایثارگران که در جهاد مبارزه با دشمن در دوران دفاع مقدس پیشگام بودند و برای فداکاری در راه اسلام و انقلاب اسلامی حاضر به گذشت از جان خود بودند انتظار می رود در سال مدیریت جهادی نیز که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان یکی از ارکان شعار امسال مطرح شده است در خدمت رسانی به مردم پیشتاز باشند.

وی توسعه نظام آموزش عالی و ارتقای جایگاه علمی ایران اسلامی به ترازهای جهانی را در عرصه های علم، پژوهش و فناوری ، مرهون تلاش‌های ارزشمند نخبگان علمی، خون شهدای گرانقدر و به خصوص مقاومت و پایداری خانواده های معظم ایثارگران و جانبازان دانست و افزود:در ستاد وزارت علوم که 15 درصد از کارکنان آن از ایثارگران گرانقدر هستند انتظار می رود با برنامه ریزی و مشارکت فعال زمینه های توسعه همه جانبه آموزش عالی کشور را فراهم آورند.

دکتر امید با اشاره به ابلاغ سیاست های ارتقای منابع انسانی از سوی رهبر معظم انقلاب در 1389گفت: در درجه اول از همکاران ایثار گر این توقع است که برای اجرایی شدن منویات معظم له راهکار ارائه کرده و وارد اقدام عملی شوند.

وی با تاکید بر اینکه حل مشکلات کارکنان ایثارگر وظیفه مدیران اجرایی است از تشکیل کارگروهی در اداره کل امور اداری برای احصا قوانین مربوط به ایثارگران و پیگیری برای اجرایی شدن تکالیف اجرا نشده در خصوص این عزیزان خبر داد.

گفتنی است در این نشست چند نفر از ایثارگران حاضر در جلسه ، نظرات و دیدگاههای خود را در خصوص مسائل جاری وزارت علوم، دانشگاهها و همچنین مراکز پژوهش و فناوری و امور مربوط به ایثارگران مطرح کردند.