انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پارک بوم و مواد مخدر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طبق یک گزارش ویژه توسط Segye Ilbo فاش شد که پارک بوم در سال ۲۰۱۰ با استفاده از یک پست بین المللی سعی در قاچاق داروی آمفتامینداشته است. در سال ۲۰۱۰ قاضی این پرونده را به حالت تعلیق درآورد و هیچ بازجویی یا مجازاتی در نظر گرفته نشد.

در ۳۰ام، گفته شد او از یک پست بین المللی (Fedex) برای وارد کردن ۸۲ قرص آمفتامین از آمریکا استفاده کرده است. اما توسط گمرک در فرودگاه اینچون گرفته شد.

با اینکه در برخی کشورها این قرص به دلایل پزشکی مورد استفاده قرار میگیرد، اما در کشورهای دیگر ممنوع است. این قرص یک محرک قوی برای سیستم مرکزی عصبی است و چون به بدن ضرر زیادی میزند، در کره و کشورهای دیگر ممنوع است. چون ساختار شیمیاییش شبیه مت آمفتامین است، این دارو اغلب همان مت آمفتامین در نظر گرفته میشود.

آدرس فرستنده برای یکی از بستگان پارک بوم است و آدرس گیرنده هم برای یکی از بستگانش است. بعد از تحقیقات در محل آدرس گیرنده، معلوم شد بسته برای پارک بوم است. این پرونده در ۱۹ اکتبر باز شد و ۴۲ روز بعد در ۳۰ نوامبر، به حالت تعلیق درآمد.

یک مأمور، با تجربیاتی در مورد مواد مخدر گفت: “حتی اگر اولین بارشان باشد، قاچاقچیان آمفتامین توسط قانون بازجویی و بازداشت میشوند. و نمیتوانم بفهمم چه منطقی پشت حتی حسابرسی نکردن پرونده بوده است. مواردی بوده است که مجرمان ابتدا حسابرسی میشوند و سپس به حالت تعلیق در می آیند و هیچ وقت در مورد پرونده ای نشنیده ام که حتی ضبط هم نشده اند.”

Segye Ilbo سعی کرد تا با قاضی شین، مسئول این پرونده تماس بگیرد اما چون او از اداره تحقیقاتی اینچون رفته بود، نتوانست تماس بگیرد.



توضیحات یانگ هیون سوک دربارۀ این موضوع



خوانندگان عزیز، یانگ هیون سوک هستم.

من اینجام تا توضیح مختصری دربارۀ سوءتفاهم ایجاد شده در شب گذشته را بیان کنم.



چرا یانگ توضیحش را به صورت نوشته بیان میکند، به جای اینکه توسط نمایندگان رسمی اعلام کند؟

میخواهم به مقالاتی دربارۀ این موضوع در ۴ سال پیش اشاره کنم.

آن زمان، خانوادۀ بوم، با من ملاقات خصوصی داشته اند و گفتند خانواده شان به خاطر این موضوع بازجویی شده اند و این را برای اولین بار، به صورت خصوصی، با من درمیان گذاشتند، این اتفاق شوکه کننده ای بود که بوم به خاطر سابقۀ پزشکیش مواجه شد.

برای همین وقتی مقالات منتشر شدند، نه اعضای YG و نه اعضای ۲NE1 دربارۀ این اتفاق آگاهی داشتند.

بنابراین، فکر کردم درستش این است که این اتفاق را خودم، همانطور که شنیده ام، توضیح بدهم، به جای اینکه توسط نمایندگان رسمی که آن ها هم دربارۀ این اتفاق اطلاعی نداشتند، اعلام کنم.



به عنوان تهیه کنندۀ اجرایی، نظرتان دربارۀ این اتفاق چیست؟

من از زمانی که ۲NE1 کارآموز بود، ۹ سال است که آن ها را میشناسم.

با گذراندن این ۹ سال، میتوانم بگویم، هیچ کدام از اعضا نه چیزی میکشند، و نه زیاد مینوشند..

به غیر از ایونت های رسمی، من هیچ وقت ندیدم آن ها به صورت خصوصی به کلاب بروند.

این چیزی است که میدانم، و هیچ وقت دربارۀ شایعاتی مانند این موضوع، درباره شان نشنیده ام.

و یکدفعه دیشب مقالات روی به بوم که ۹ سال است میشناسمش، آوردند و گفتند که او قاچاقچی مواد مخدر است!

من واقعا مات و مبهوت شدم و چیزی نمیتوانستم بگویم.

آیا لازم است توضیحی دربارۀ یک چیز که معنی ندارد بدهم؟ آیا این توضیح مشکل بیشتر درست خواهد کرد؟

من خیلی فکر کردم تا آخر به یک نتیجه رسیدم.

برای طرفدارانی که ۲NE1 را تشویق میکنند، و در اواسط برگزاری تور جهانیشان هستند..

و برای بوم، که مثل خواهرم است، و دیشب انگ قاچاقچی مواد مخدر را به او چسباندن، میخواستم کار بیشتری به جای تماشای اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد را انجام دهم.



حقیقت چیست؟

همانطور که طرفداران میدانند، بوم قبل از شروع کارش به عنوان ۲NE1، مدت زیادی در آمریکا زندگی کرده است. و زمانی آرزوی اینکه یک بازیکن فوتبال شود را داشته است. اما متاسفانه او شاهد درگذشتن دوست نزدیکش در یک مسابقه فوتبال شد و او را در شوک و ناراحتی عمیقی قرار داد که تحملش برای یک دختر جوان خیلی دشوار بود. او اوقات خیلی سختی را پشت سر گذاشت، و همان زمان تحت درمان روانی قرار گرفت. او به طور مداوم داروهایی مصرف میکرد، که به طور رسمی توسط یک بیمارستان وابسته به دانشگاه در آمریکا تجویز شده بود.

بعد از آن اتفاق، بوم دیگر قادر به بازی کردن فوتبال نبود و تصمیم گرفت خواننده شود.

او به کره جنوبی برگشت و برای YG تست داد و من آن روز را به وضوح به خاطر می آورم.

دلیل اینکه من او را از بین افراد زیادی به خاطر می آورم این است که او بدون ترس گفت: “اگر نتوانم به شرکت YG متعلق باشم، خواننده نخواهم شد”

او آن سال پذیرفته نشد، اما سال بعد برگشت و دوباره رد شد.

اما بار سوم، در بین ۱۰۰۰ شرکت کننده مقام اول را آورد، برای همین مخصوصا او را به خوبی به یاد دارم.

دلیل اینکه این داستان هایی که به نظر نامرتبط می آیند را پیش کشیدم، این است که، با اینکه من بوم را ۱۱ سال پیش برای اولین بار ملاقات کردم، هیچ وقت دربارۀ پیشینۀ فوتبال او و همینطور سابقۀ پزشکیش چیزی نمیدانستم، تا اینکه پدرش ۴ سال پیش این را به من توضیح داد. و او هم هیچ وقت چیزی در این مورد به اعضای ۲NE1 نگفته بود.

که این نشان میدهد آن ها خاطرات دردناکی هستند که نمیخواهد فاششان کند.

هرچند، برخلاف خواسته ام، در موقعیتی هستم که این داستان را برملا میکند.

بوم تا ۴ سال پیش، به تجویز رسمی یک بیمارستان در آمریکا دارو مصرف میکرد، اما چون به خاطر برنامه های زیادش نمیتوانست به آمریکا برود، مادر و مادربزگ بوم، باید داروی تجویز شده توسط همان بیمارستان از آمریکا را به کره جنوبی میفرستاندند. مشکل در گمرک شروع شد چون معلوم شد این دارو در کره جنوبی ممنوع است.

خوشبختانه، ما تمام تجویزها و سابقۀ پزشکی بوم را از بیمارستان آمریکا دریافت کردیم و برای تحقیقات به آنها تحویل دادیم.

پرونده از آن موقع بسته شد، چون تمام سوابق تایید شد.



گفته شده این دارو شامل مواد مخدر است. در این باره اطلاع داشته اید؟

کدام مادر و مادر بزرگی برای فرزند و نوه شان مواد مخدر میگیرند؟

این روزها بیشتر داروها تجویز دکتر لازم دارند، و چند نفر میدانند در دارویشان چه چیزی دارد؟

همانطور که چند سال پیش در برنامۀ Healing Camp گفتم، من هم باید همیشه با خودم آرام بخش همراهم داشته باشم و به خاطر اختلال هراس هر روز مصرفش کنم.

من در مورد اینکه دارو چه چیزی دارد، کنجکاو نیستم، و اگر هم بگویند در آن چیست، باز هم نمیدانم.

درمورد بوم، او هم فقط این را میدانست که دارویی که سال ها مصرف میکند، در کره جنوبی به کار گرفته نمیشود، اما روحش هم خبر نداشت ممنوع الورود است.

از وقتی در این مورد ۴ سال پیش خبردار شد، او دارو را با دارویی که یک بیمارستان وابسته به دانشگاه در کره جنوبی، تجویز کرد، جایگزین کرد.

من مدتی از وقتی تور جهانیشان شروع شده، او را ندیده بودم، تا اینکه دیشب برای ضبط به شرکت آمد که همان موقع مقالات منتشر شد.

من مجبور بودم بوم را ببینم که تمام شب گریه میکرد، و به خاطر این موقعیتم که باید گذشتۀ دردناکش که نمیخواست برملایش کند، را پیش بکشم، احساس وحشتناکی دارم.

من به خاطر به وجود آمدن هر نگرانیی قلباٌ معذرت خواهی میکنم و میخواهم همینجا به توضیحاتم خاتمه دهم.

من به زودی با خبرهای خوب باز خواهم گشت. ممنون.

۲۰۱۴٫۰۷٫۰۱

Sad
Sad
Sad
Sad
Sad
Sad
Sad
Sad
Sad
Sad
Sad