انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بررسی جدیدترین گوشی "ویو" سامسونگ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گوشی S8530 Wave II دومین گوشی از سری Wave سامسونگ است که با امکانات بالا تولید شده و از ماه اکتبر سال 2010 میلادی روانه بازارهای جهانی تلفن همراه شده است... گوشی S8530 Wave II دومین گوشی از سری Wave سامسونگ است که با امکانات بالا تولید شده و از ماه اکتبر سال 2010 میلادی روانه بازارهای جهانی تلفن همراه شده است.


سه نسل : گوشی S8530 Wave II دومین گوشی از سری Wave سامسونگ بوده که به سیستم‌عامل بادا 2.1 مجهز است.

یکی از ویژگی های بارز این گوشی می توان به صفحه نمایش گوشی 3.7 اینچی لمسی خازنی Super Clear با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ و وضوح تصویر 480در 800 پیکسل اشاره کرد.

گوشی S8530 Wave II که بزرگ‌تر و سنگین‌تر از نسخه اولیه Wave است با وزن 135 گرمی در ابعاد 11.8 در 59.8 در 123.9 میلیمتری ساخته شده است.

پردازنده این مدل سامسونگ یک گیگاهرتزی ARM Cortex A8 است و از چهار باند شبکه GSM با دو باند شبکه HSDPA پشتیبانی می‌کند.

دوربین عکاسی و فیلمبرداری این مدل 5 مگاپیکسلی با زوم لمسی است که به فلش LED، قابلیت نشان‌گذاری تصاویر، تشخیص لبخند، صورت و چشمک و امکان ضبط 30 فریم در ثانیه تصویر ویدیویی مجهز است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به اتصالات Wi-Fi، GPS، قطب‌نمای دیجیتالی ، دو گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از اتصالات microUSB، بلوتوث 0/3، جک صوتی 5/3 میلی‌متری، رادیو استریو FM با RDS، مرورگر Dolphin با فلش، امکان دسترسی به یوتیوب، فیس‌بوک و توییتر و پشتیبانی از فایل‌های تصویری DivX/XviD اشاره کرد.

همچنین فضای دو گیگابایتی حافظه داخلی این گوشی توسط مموری کارت microSD تا 32 گیگابایت ارتقا می یابد.



در کناره سمت چپ گوشی کلیدهای تنظیم صدا نصب شده است. کناره بالایی گوشی جک صوتی 5/3 و پورت کابل miniUSB قرار گرفته و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی بلندگوهایی است که یکی بالای صفحه نمایش و دیگری در کناره بالایی گوشی قرار گرفته است.

در بخش بالایی صفحه نمایش نوار ابزاری وجود دارد که با کشیدن دست به سمت پایین صفحه‌ای به نمایش در می‌آید که باتری، ساعت، بلوتوث و اتصال Wi-Fi را نمایش می‌دهد.

باتری Li-Ion گوشی S8530 Wave II سامسونگ Li-Ion با توان 1500 میلی آمپری است که در حالت آماده باش تا 600 ساعت و در حالت مکالمه مداوم تا 13 ساعت کار می کند.
بدنیست تشکرکنین هابالاخره زحمت کشدن مرسییییییییییییییییی خیلی خوب بود