انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انتشار اولين تصاوير واقعي منتسب به اسمارت فون اکسپريا Z3 سوني
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تا معرفی پرچمدار جدید سونی اکسپریا Z3 حدود یک ماه و نیمی باقی مانده و تاکنون اطلاعات کمی از این گوشی شنیده شده است. ویژگی‌های اصلی این گوشی هنوز به شکل دقیقی تأیید نشده، قیمت نیز که جای خود دارد و حتی تصاویر قابل قبولی نیز از پرچمدار جدید سونی در دست نیست.

امروز در شبکه اجتماعی Weibo تصاویری منتشر شده که گمان می‌رود از اکسپریا Z3 باشد. شایعاتی از ظاهر جدید این گوشی در گذشته خبر داده بودند، اما با بر اساس این تصاویر تغییرات چندانی دیده نمی‌شود و از همان زبان طراحی همیشگی سونی استفاده شده است.

عکس‌های ادعایی به نظر نسخه چینی این گوشی را نشان می‌دهد که با شماره مدل L55t مشخص شده است. مدل اکسپریا Z2 با شماره مدل L50t شناخته می‌شد.

انتشار اولين تصاوير واقعي منتسب به اسمارت فون اکسپريا Z3 سوني 1 انتشار اولين تصاوير واقعي منتسب به اسمارت فون اکسپريا Z3 سوني 1 انتشار اولين تصاوير واقعي منتسب به اسمارت فون اکسپريا Z3 سوني 1 انتشار اولين تصاوير واقعي منتسب به اسمارت فون اکسپريا Z3 سوني 1
همانطور که اشاره شد جزئیات سخت افزاری چندانی از این گوشی در دست نیست، اما با توجه به تصاویر، این گوشی از اندروید 4.4.4 بهره می‌برد. همچنین اسنپ‌دراگون 801 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 330 و سنسور دوربین 20.7 مگاپیکسلی Exmor RS نیز با توجه به جمیع شایعات در این گوشی جا خواهد گرفت.

با توجه به منبع نه چندان معتبر خبر (یک شبکه اجتماعی)، توصیه می‌کنیم این تصاویر را در حد یک شایعه داشته باشید.


منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گجت نیوز