انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تاخير در عرضه اولين اسمارت فون تايزني سامسونگ به دليل کمبود اپليکيشن
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پروژه تایزن سامسونگ، بیش از آن‌چه کاربران تصور می‌کنند با تاخیر مواجه شده است. اگرچه سامسونگ برنامه‌های زیادی برای عرضه دوربین‌ها و ساعت‌های هوشمند مجهز به این اپراتور برپایه لینوکس داشته اما این شرکت موفق نشده تایزن را در جایگاه اصلی خود یعنی گوشی‌های هوشمند به بازار عرضه نماید.
همزمان با معرفی سامسونگ زد، گوشی هوشمند تایزنی در ابتدای ماه ژوئن، به نظر می‌رسید بالاخره شاهد عرضه گوشی‌های تایزنی سامسونگ باشیم. این شرکت کره‌ای اعلام کرده بود این گوشی هوشمند ابتدا به بازار روسیه وارد خواهد شد. زمان اعلام شده 19 تیرماه بود که اکنون و با سپری شدن این زمان، بازهم خبری از این گوشی هوشمند نشد.

در اظهار نظری رسمی، شرکت سامسونگ اعلام کرده این گوشی هوشمند در زمانی دیگر و پس از آنکه این شرکت توانست برنامه‌های نرم‌افزاری بیشتری را برای سیستم‌عامل آن آماده و مهیا سازد به بازار عرضه خواهد شد.

عرضه این گوشی هوشمند به بازار روسیه مطمئنا برای سامسونگ کار چندان سختی نخواهد بود اما رقابت اصلی در غرب، یعنی در جایی است که اندروید و IOS، سهم عمده بازار گوشی‌های هوشمند را کسب کرده و اعتماد کاربران را به خود جلب کرده‌اند.
منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گجت نیوز