انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: Switch ، يک شارژر بيسيم با طراحي زيبا و منحصر به فرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شارژرهای بی سیم گوشی های هوشمند  مدتی است که در اندازه ها و شکل های مختلف عرضه شده است.  اما اکثر این شارژر ها خیلی جذاب و زیبا نیستند و از استانداردهای زیبا شناسی پیروی نمی کنند. همچنین هیچ گونه قابلیت جانبی را با خود به همراه ندارند. برای آن دسته از افرادی که به دنبال گزینه جذابتری می گردند، یک شارژر بی سیم با نام Swich که از راه رسیده را معرفی می کنیم که طراحی زیبایی دارد.

این وسیله جانبی گوشی شما را بدون هیچ محافظی  بالاتر از میز کارتان نگه می دارد که  زاویه دید بهتری را ارائه می دهد و دسترسی به صفحه نمایش گوشی را در حین کار برایتان آسان تر می نماید. از این طریق به راحتی می توانید گوشی و هشدارهای آن را چک کنید. اجزای آن از ترکیب چوب گردوی آمریکایی و سرامیک ساخته شده است، که به وسیله دندانه ای که دارد گجت را از سر خوردن در حین شارژ مجدد نگه می دارد.
Switch ، يک شارژر بيسيم با طراحي زيبا و منحصر به فرد 1
این پنل می تواند به زاویه های مختلف بچرخد و به منظور راحتی شما به جهت عمودی و افقی بچرخد. البته شما به یک دستگاه سازگار با استاندارد شارژ بدون سیم(Qi) و یا یک کیف که انی  قابلیت را به آن بیافزاید نیاز دارید. آن هایی که نمی توانند از زیبایی این شارژر ها صرف نظر کنند می توانند آن را به قیمت 170 دلار از طریق سایت کیک استارتر خریداری نمایند.

منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گجت نیوز