انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تاييد ابعاد و زمان معرفي آيفون 6 توسط وبسايت آمازون ژاپن
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شایعات مربوط به آیفون نسل بعد برای مدتی است که دوباره اوج گرفته و هر روز خبر‌هایی از آن منتشر می‌شود. چندین بار مدل‌های مفهومی از آیفون 6 با صفحه نمایش 4.7 اینچی دیده‌ایم و امروز یک تاییدیه جدید هم داریم.

آمازون ژاپن با اعتماد به نفس تمام اسلحه خود را به سمت آیفون 6 نشانه گرفته و اطلاعات دقیقی از آن منتشر کرده، به گفته این وب‌سایت آیفون 6 دارای صفحه نمایشی 4.7 اینچی با ابعاد 0.7 × 6.5 × 13 سانتی‌متر و 113 گرم وزن است.

علاوه بر اعلام ابعاد ، وزن و اندازه صفحه نمایش این دستگاه، آمازون ژاپن حتی خبر از تاریخ رونمایی این دستگاه را به صورت دقیق اعلام کرده است. این وبسایت معتقد است که در اوایل مهر ماه و یا به صورت دقیق‌تر در هشتم ماه مهر باید منتظر رونمایی از نسل بعد پرچم‌دار پر شایعه آیفون باشیم.

آمازون کم نیاورده و لیستی از قیمت‌های آیفون 6 را هم اعلام کرده، مدعی است که آیفون 6 نسخه 64 گیگ و رنگ طلایی 1380 دلار قیمت خواهد خورد، که احتمالا این قیمت بسیار بیشتر از نسخه نهایی این تلفن به نظر می‌رسد.

اگر این شایعه و گفته از آمازون حقیقت داشته باشد، اپل از نسخه 5.5 اینچی آیفون 6 نیز پرده بر خواهد داشت. اینطور که پیداست تا زمان معرفی آیفون 6 چیزی اعلام نشده از این گوشی نخواهد ماند.



منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گجت نیوز