انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ستاره های بی‌ ادب هآلیوودی !!!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ستاره های بی‌ ادب!
همه ما گاهی در زندگی خود با افراد بی ادب و وقیح روبرو شده ایم، در سوپرمارکت باشد، یا در ورزشگاه، در خیابان باشد یا حتی در دورهمی های خانوادگی، این افراد را می بینیم. ولی وقتی فرد بی ادب یک ستاره باشد قضیه فرق می کند.
همه ما گاهی در زندگی خود با افراد بی ادب و وقیح روبرو شده ایم، در سوپرمارکت باشد، یا در ورزشگاه، در خیابان باشد یا حتی در دورهمی های خانوادگی، این افراد را می بینیم. ولی وقتی فرد بی ادب یک ستاره باشد قضیه فرق می کند. مخاطب ستاره ها تعداد زیادی از مردم پیر و جوان هستند. گاهی بعضی ستاره ها ممکن است روز بدی داشته باشند و به دوربین ها و فریادهای مشتاقانه طرفداران پاسخی ندهند، ولی برای بعضی دیگر از ستاره ها، فقط یک روز این اتفاق نمی افتد و 99 درصد اوقات می بینیم که آنها با طرفداران خود رفتار زشت و بی ادبانه ای دارند. البته در بیشتر موارد عموم مردم این رفتارهای آنها را می بخشند، ولی چند موردی که در زیر به آنها اشاره کرده ایم به رفتار زشت خود ادامه داده و همچنان نسبت به طرفداران خود ظالمانه برخورد می کنند. شاید وقت آن رسیده که این چند نفر به روانشناس خود مراجعه کنند!

7. کریستین بیل
اخیراً کریستین بیل تبدیل به آدم بدخلقی شده و این بداخلاقی او حالا دیگر بیشتر از استعدادش خودنمایی می کند. در سال 2008، بیل متهم به ضرب و شتم مادر و خواهرش در لندن شد. او دستگیر شد ولی در نهایت او از تمام اتهامات مبری شد. ویدئوهای پرخاش و تهدید به درگیری فیزیکی با افراد حاضر در صحنه توسط او منتشر شدند. او با طرفدارانش نیز خوب رفتار نمی کرد. به گفته هریسون چونگ، مدیر تبلیغات سابق او، بیل آنقدر با بعضی از طرفدارانش با بدجنسی رفتار می کرد که آنها را به گریه می انداخت. به نظر می رسد که این ستاره فیلم های "بتمن" واقعاً روح تاریکی دارد.
ستاره های بی‌ ادب هآلیوودی !!! 1
6. جنیفر لوپز
جنیفر ادعا می کند که همیشه همان "جنی" قدیم بوده و عوض نشده است، ولی رفتار زشت و بی ادبانه او با طرفداران چیز دیگری می گوید. ظاهراً لوپز با هیچکدام از افرادی که به نحوی با او در ارتباط هستند، مانند گارسون، کارکنان هتل و فروشندگان حرف نمی زند. در عوض حرف هایش را به دستیارانش می زند تا حرف او را به این افراد منتقل کنند. برای مثال، در یکی از پروازهای لوپز، مهماندار از او می پرسد که نوشیدنی چه میل دارد و بجای اینکه او جواب مهماندار را بدهد، رو به دستیارش کرده و گفته: «لطفاً بهش بگو نوشابه رژیمی با لیمو ترش میخوام.» یکی دیگر از نمونه های بدرفتاری او با طرفدارانش این است که بخاطر اینکه خدمتکار هتل از او امضا خواسته، او را اخراج کرده است. این خدمتکار می گوید: «من یکی از طرفدارای پر و پا قرص جنیفرم، بخاطر همین جسارتمو جمع کردم و رفتم زنگ در اتاق هتلشو زدم تا یه امضا بگیرم... ولی دو تا از دستیاراش منو از دم در رد کردن.» لوپز از این کار خوشش نیامده و فوراً خواسته تا او را اخراج کنند. به نظر می رسد که لوپز هم باید کمی به گذشته خود فکر کند.
ستاره های بی‌ ادب هآلیوودی !!! 1
5. کیم کارداشیان
همیشه شایعاتی وجود داشته مبنی بر اینکه کیم کارداشیان همیشه وقتی دوربین های اطرافش خاموش هستند با همه بدرفتاری می کند و می گویند همسر سابقش، کریس هامفریز، از وقاحت و گستاخی او مدرک هم دارد. می گویند هامفریز پیام های صوتی و پیامک های قدیمی کیم را نگه داشته که می تواند با این مدارک کیم را نزد طرفدارانش بی اعتبار کند. در این پیام ها کیم از طرفداران خود با صفاتی همچون "رقت انگیز"، "احمق"، "هالو"، "کودن"، "بی سر و پاهای کسل کننده" نام برده است. علاوه بر این اتهامات، کیم خودش گفته که دیگر با طرفدارانش عکس نمی گیرد و امضا نمی دهد. به نظر می رسد که کیم باید به خودش یادآوری کند که همین طرفداران بودند که او را به جایی که الان هست رسانده اند و کمی بیشتر قدردانی نشان دهد.
ستاره های بی‌ ادب هآلیوودی !!! 1
4. گوئینث پالترو
می گویند گوئینث یکی از آن بازیگرانی است که کار کردن با او جزو سخت ترین کارهاست. همکارانش اعتراف می کنند که او بی ادب، افاده ای و آزاردهنده است. یکی از حرف هایی که او زده و سر و صدا و جنجال زیادی راه انداخته درباره مادران شاغل بوده است. پالترو در این باره گفته: «برای من شاغل بودن سخت تره. من حس می کنم خودم سختش می کنم... مثلاً کار دفتری متفاوت تره، چون روتینه و می تونی همه کارارو صبح انجام بدی و شب بری خونه... من فکر می کنم داشتن یه شغل معمولی و یه مامان معمولی بودن، البته با تمام چالش هایی که داره، مثل روی صحنه بودن نیست.» این نظرات گوئینث جنجال زیادی به همراه داشت. مردم و به خصوص مادران شاغل از این نظرات او که از یک ذهن بسته تراوش می کردند، بسیار عصبانی شده بودند. همسایه های پالترو نیز از او شاکی هستند. و این شکوه های آنها تا آنجا پیش رفته که او را "همسایه جهنمی" می نامند.
ستاره های بی‌ ادب هآلیوودی !!! 1
3. کانیه وست
می گویند هیچ کس بیشتر از کانیه، کانیه را دوست ندارد و با تمام رفتارهای دیوانه وار گذشته او، باید گفت این حرف صحت دارد. همه کانیه را بی ادب و خودخواه و متکبر و آزاردهنده می دانند و این کاملاً در رفتار او مشخص است. هنوز یادمان نرفته که او میکروفن را از دست تیلور سوئیفت قاپید و گفت که بیانسه بیشتر از او مستحق جایزه است. ظاهراً این رفتار زشت او زندگی شخصی اش را منعکس می کند. کلوئی کارداشیان، خواهر زن کانیه هم او را "بی ادب و خودخواه و بداخلاق" توصیف می کند. حتی رئیس جمهور ایالات متحده، باراک اوباما هم گفته که کانیه آدم کله خر و بیشعوری است. در گذشته کانیه با حمله به یک عکاس و یک دختر 18 ساله، در صدر اخبار قرار گرفته بود. گذشته از آن، او با طرفدارانش عکس نمی گیرد و امضا نمی دهد.
ستاره های بی‌ ادب هآلیوودی !!! 1
2. بریتنی اسپیرز
داستان های بیشماری در مورد بی ادبی بریتنی با طرفدارانش شنیده ایم. بعضی از آنها شامل جیغ زدن سر یک طرفدار 8 ساله و فحش دادن به او، کنسل کردن یکی از کنسرت هایش بخاطر زیادی بزرگ بودن صحنه، قبول نکردن هدیه از طرفداران، امضا ندادن به آنها و ... می شود. این داستان ها درست باشند یا نباشند، هنوز هم ماجراهای زیادی از این دست در مورد او می شنویم و فکر می کنیم واقعاً بعضی از آنها درست باشند. اخیراً دیده شده که بریتنی برای تبلیغات جلوی مردم، با چند تا از طرفدارانش عکس انداخته، ولی اصلاً به آنها دست نزده و لبخندش نیز کاملاً مصنوعی بوده است. بریتنی باید بیشتر تلاش کند تا این طرفداران وفادار را از دست ندهد.
ستاره های بی‌ ادب هآلیوودی !!! 1
1. جاستین بیبر
وقتی صحبت از بی ادبی نسبت به طرفداران می شود، بدون شک جاستین بیبر سرآمد همه ستاره هاست. به نظر می آید که او روزهای اولیه ستاره شدنش را پشت سر گذاشته و حالا دیگر بزرگ شده باشد، ولی به نظر ما این بزرگ شدن چندان هم روی او تأثیر خوبی نداشته است. یادمان نرفته که او از بالکن اتاقش در هتل روی طرفداران تف انداخته و کارهای زشت دیگری در مقابل عموم مردم انجام داده است. از دیگر موارد بی ادبی او به طرفدارانش امضا ندادن به آنها و دیر حاضر شدن در کنسرت ها را می توان نام برد. یک بار او در یکی از کنسرت هایش در لندن آنقدر دیر سر صحنه حاضر شد که بسیاری از طرفدارانش محل کنسرت را ترک کردند. اگر جاستین به این رفتار زشت و بی ادبانه خود ادامه دهد، قطعاً بسیاری از "بلیبر" هایش را از دست خواهد داد.
ستاره های بی‌ ادب هآلیوودی !!! 1
اخبار فرهنگی - برترین ها
بعضــیــآ رو میدونســتم ولی جنیفــرو نــع ..!
بهش نمیخــورع اینجــوری بــآشــه ..
اما باید در نظــر گرفت که آدمایی که انقدر معروفــ هستند و طرفدار دارن بعضی اوقــات ممکنه که به خودشون مغــرور بــشن !!
عاغا جاستين اصن اينجوري نيست
عمراااااااااا ،ابداااااااااااااا،به هيج وجه
جاستين بايد از اين ليست حذف كردد
جاستین معلوم شد که قضیه تف کردن رو طرفداراش شایعه بودهHeart
خوده طرفدارا هم اینو گفتن که جاسی اینکارو نکردهHeart

Big Grin
خوب وقنی اینا معروف میشن مغرورم میشن...