انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رکوردشکنی مدیاتک در اسمارت فوني ناشناخته !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تصویری از تست Antutu یک وسیله مرموز نشان می دهد که این دستگاه توانسته با پردازنده مدیاتک(MT6595) خود امتیاز فوق العاده 43149  را بدست آورد.

همانطور که می دانیم تست ANTUTU  معیار همه جانبه ای نیست. اما این طور باب شده است که امتیاز بالاتر نشان دهنده عملکرد بهتر دستگاه مورد بررسی است. در طی چند ماه گذشته پرچمداران گوشی های چینی به امتیاز های قابل توجهی رسیده اند و حالا دستیابی دستگاهی با پردازنده اسنپ دراگون 801 به امتیاز بالای 40000 امری رایج است!
رکوردشکنی مدیاتک در اسمارت فوني ناشناخته ! 1
اما چیزی که مرسوم نیست، این است که دستگاهی با پردازنده مدیاتک در قیاس با پردازنده اسنپ دراگون 801 به امتیاز 40000 و فراتر از آن می رسد در حالیکه قیمت کمتری نیز دارد.

هنوز مشخص نشده است که این امتیاز متعلق به کدام اسمارت فون است. اما آنچه می دانیم این است که دستگاه مذکور مجهز به  پردازنده 8 هسته ای 1.7 گیگاهرتزی مدیاتک، 3گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 4.4.2 است که از نسل چهارم شبکه تلفن همراه نیز پشتیبانی می کند.

پس بیایید فکر کنیم این مشخصات مربوط به کدام اسمارت فون می تواند باشد؟ آیا این هیولای مدیاتک مربوط به Xiaomi mi3s است ؟ این سخت افزار تمام کمبود های Mi3 را جبران می کند و حرکت کمپانی شیائومی به سمت پردازنده مدیاتک می تواند قیمت آن را بیشتر پایین بکشد و این گوشی را به یک محصول کاملاً مقرون به صرفه تبدیل کند.

شاید هم این پردازنده مدیاتک برای یکی از گوشی های Meizu MX،iOcean، TCL، Jiayu یا UMi طراحی شده باشد. شما چه فکر می کنید؟


منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گجت نیوز 
سكوت مي كنم