انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ميرزاجانپور: مي‌خواهيم صعود کنيم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دريافت کننده تيم ملي واليبال ايران گفت: مي‌خواهيم روسيه را شکست دهيم تا ضمن طلسم‌شکني، صعودمان به جمع 4 تيم برتر را هم نهايي کنيم.
مجتبي ميرزاجانپور در مورد آخرين شرايط تيم ملي واليبال ايران پيش از اعزام به فلورانس و حضور در مرحله نهايي ليگ جهاني 2014 اظهار داشت: براي رسيدن به اين جايگاه بسيار تلاش کرده ايم و مي‌خواهيم راهي را که آغاز شده به سرانجام برسانيم. ما در دومين سال حضورمان در ليگ جهاني به مرحله نهايي صعود کرديم.

به گزارش فارس، وي افزود: بازيکنان و کادر فني سعي مي کنند به خوبي با شرايط مرحله نهايي آشنا شوند؛ ما پيش از اين توانسته بوديم در دو بازي برزيل را شکست دهيم، اما برابر روسيه عملکرد خوبي نداشتيم. مي‌خواهيم روسيه را هم شکست دهيم تا ضمن طلسم‌شکني شانس صعودمان را هم افزايش دهيم.

دريافت کننده تيم ملي واليبال ايران با بيان اينکه با کسب يک پيروزي شانس زيادي براي حضور در جمع 4 تيم برتر خواهيم داشت، افزود: به خوبي مي دانيم که چه کار سختي در پيش داريم، اما ما هم ايران هستيم و بدون شک حريفان کار راحتي برابر ما نخواهند داشت. پيش از اين هم نشان داده بوديم که مي‌توانيم براي هر تيمي مشکل ساز باشيم.

وي ادامه داد: تلاش مي کنيم تا بازهم دل مردم ايران را شاد کنيم؛ مردم دعا کنند. ما هم آمادگي خوبي داريم و ملي پوشان با انگيزه بالا به مصاف حريفان خواهند رفت.

تيم ملي واليبال ايران در مرحله نهايي ليگ جهاني واليبال 2014 با تيم‌هاي روسيه و برزيل همگروه است که در روزهاي چهارشنبه و جمعه 25 و 27 تيرماه نيز به مصاف تيم‌هاي روسيه و برزيل مي‌رود.
امیدوارم پیروزشن...ایشالله ک میتونن..
ايشاالله