انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: یک خبر ناراحت کننده برای دوستداران اپل، آیفون 5.5 اینچی با مشکل مواجه شده و امسال نمی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یک خبر ناراحت کننده برای دوستداران اپل، آیفون 5.5 اینچی با مشکل مواجه شده و امسال نمی 1 اولین فبلت اپل، با صفحه نمایش 5.5 اینچی، دستگاهی که قرار بود امسال عرضه شود، با تاخیر در عرضه مواجه شده است. این تاخیر طبق گفته‌های تحلیلگر بخش KGI Securities، مینگ شی کو، به دلیل مشکلات ایجاد شده در بکارگیری فن‌آوری in-cell و رنگ بدنه فلزی این دستگاه بوده است. مشکلات ایجاد شده تنها به نسخه 5.5 اینچی محدود نمی‌شود و این کمپانی در مدل 4.7 اینچی آیفون 6 هم که قرار است پاییز امسال عرضه شود، دچار مشکل شده است.
چالش دیگری که کمپانی اپل در ساخت آیفون 5.5 اینچی با آن روبروست، مربوط به شیشه سپفایر می‌شود. قرار بود برای اولین بار از این شیشه در اولین فبلت کمپانی استفاده شود. با اینکه سپفایر سخت‌تر از شیشه‌های معمولی است، مقاومت لازم را هنوز ندارد و تحلیلگر KGI فکر نمی‌کند که بتواند از تست انداختن جان سالم بدر ببرد.
اگر اپل نتواند از پس مشکلات ایجاد شده بر بی‌آید، مشخصا امسال تنها می‌توانیم نسخه 4.7 اینچی آیفون 6 را ببینیم.
کو در اینباره چنین می‌گوید: نسخه 5.5 با مشکلاتی از قبیل نابرابری رنگی در بدنه و بکارگیری فن‌آوری in-cell روبروست و این مشکلات با بزرگتر شدن اندازه صفحه نمایش بیشتر خواهد شد. بعلاوه از دیدگاه فنی انتظار نمی‌رود که بتوان از سپفایر به عنوان کاور استفاده کرد.
با این وضعیت نمی‌توان انتظار آمدن این دستگاه طبق قرار و در ماه‌های سپتامبر یا اکتبر را داشت و اگر قرا باشد که امسال بی‌آید، احتمالا نیمه دوم سه ماهه چهارم سال و با آمار پایینتر عرضه در حدود 15 تا 20 میلیون دستگاه عرضه خواهد شد.
هفته گذشته کو درباره مشکلات ایجاد شده بر سر راه ساخت آی واچ هم حرفهایی زده بود. او اشاره کرده بود که این مشکلات موجب موکول شدن عرضه آی واچ به اواخر ماه دسامبر می‌شوند.
البته باید در آخر بگوییم که با اینکه این اخبار از منابع داخلی درز کرده‌اند، هنوز رسمی نشده و نمی‌توان آنها را 100% دانست.