انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: راکيتيچ: من جانشين ژاوي نيستم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هافبک کروات جديد بارسلونا خود را جانشين ژاوي نمي داند. او معتقد است که به راحتي مي تواند با سيستم بازي بارسلونا کنار آيد چرا که در اين تيم بازيکنان بزرگي بازي مي کنند که به خوبي فوتبال را مي فهمند.
ايوان راکيتيچ در فصل جابه‌جايي تابستاني به بارسلونا پيوست تا جانشيني براي ژاوي باتجربه باشد که آخرين روزهاي خود را در آبي-اناري‌ها پشت سر مي‌گذارد.

اين بازيکن کروات که از سويا به بارسلونا پيوست خود را جانشين بازيکن بزرگي همچون ژاوي نمي داند. او گفت: من اينجا نيامده ام تا جانشين بازيکن ديگري باشم. ژاوي واقعا بازيکن بزرگي است و از اسطورهاي بارسلونا به شمار مي آيد. با اين حال بايد بگويم که جانشين ژاوي نيستم، چرا که او در حال حاضر بازيکن بارسلونا است و در اين تيم بازي مي‌کند. در رسانه‌ها خواندم که باشگاه بارسلونا در فصل جاري پول زيادي براي خريد بازيکن خرج کرده است، اما من بايد بگويم که تنها براي کسب موفقيت به بارسلونا آمده ام و اين چيزي بود که به محض پيوستنم به اين تيم از من خواسته شد. مي خواهم بازيکن تاثيرگذاري در بارسلونا باشم و موفقيت هاي را که در نظر دارم به دست آورم.

اين بازيکن کروات در پايان سخنان خود گفت: وقتي با لوئيس انريکه، سرمربي تيم صحبت کردم به من گفت که بارسلونا با هدايت او با سيستم 3-3-4 بازي خواهد کرد. اين بهترين سيستم براي من است، چرا که مي توانم در خط وسط به خوبي ايفاي نقش کنم. بسيار آسان است که خود را با سبک بازي بارسلونا وفق داد به ويژه اين که در اين تيم بازيکنان بزرگي بازي مي کند که به خوبي فوتبال را مي فهمند. بي صبرانه در انتظار همبازي شدن با بازيکنان بزرگ و خاص بارسلونا هستم.