انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: درز تصاويري از رابط کاربري Emotion 3.0 هواوي و شباهت آن به iOS 7
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شاید اپل بسیاری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید iOS 8 را از اندروید به عاریه گرفته باشد اما نمی‌توان منکر این موضوع شد که برای اولین بار مسطح کردن و تبدیل رابط کاربری اسکیومورفی را به Flat را آغاز کرد و حالا هواوی هم در رابط کاربری خود از iOS 7 الهام گرفته است.

تصاویر جدیدی که از رابط کاربری Emotion UI 3.0 درز کرده است نشان می‌دهد که هواوی آیکن‌ها را حالا مسطح طراحی کرده و حتی پوشه‌ها هم دقیقاً مانند iOS بازسازی شده‌اند. علاوه بر آن دکمه‌های شماره‌گیر نیز تخت شده‌اند و دیگر خبری از پوسته شلوغ و فوق‌العاده رنگارنگ و سه‌بعدی سابق نیست.
درز تصاويري از رابط کاربري Emotion 3.0 هواوي و شباهت آن به iOS 7 1 درز تصاويري از رابط کاربري Emotion 3.0 هواوي و شباهت آن به iOS 7 1 درز تصاويري از رابط کاربري Emotion 3.0 هواوي و شباهت آن به iOS 7 1 درز تصاويري از رابط کاربري Emotion 3.0 هواوي و شباهت آن به iOS 7 1 درز تصاويري از رابط کاربري Emotion 3.0 هواوي و شباهت آن به iOS 7 1
همچنین گفته می‌شود در این نسخه فونت و انیمیشن‌ها نیز تغییر خواهند کرد. هنوز مشخص نیست که این رابط کاربری آیا به صورت آپدیت برای گوشی‌های فعلی این شرکت ارائه خواهد شد و یا مختص گوشی‌های آینده آن است اما امیدواریم حداقل گوشی‌های جدید این کمپانی از رابط کاربری جدید بی‌بهره نمانند.

منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گجت نیوز 
مرسی.