انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شايعات حکايت از احتمال عرضه اسمارت فون گلکسي F با نام جديد گلکسي آلفا دارد !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
وبسایت Korea Herald که معمولا شایعات صحیحی را از کره جنوبی مخابره می‌کند، به نقل از منابعی گزارش داده که سامسونگ ماه آینده پرچمدار جدید فلزی خود را با نام «گلکسی آلفا» معرفی خواهد کرد.
گلکسی آلفا را دنبال‌کنندگان اخبار سامسونگ با نام گلکسی F می‌شناسند که این نام پیش‌تر از سوی افشاگر معروف Evleaks منتشر شده بود. واکنش وی به این خبر احتمالا دیدنی خواهد بود!

به هر حال گفته شده که گلکسی آلفا دارای صفحه‌نمایشی 4.7 اینچی (برخلاف شایعات پیشین که اندازه ای بالاتر از 5 اینچ را برای آن پیشنهاد داده بود)، سوپر آمولد، بدنه ای فلزی، و چیپست اگزینوس 5 هشت هسته ای خواهد بود. جالب اینجاست که مدل پردازنده جدید نیز با ادعاهای Evleaks که مدل اسنپ‌دراگون 805 را برای این گوشی پیشنهاد داده بود، سازگاری ندارد.

چنین تناقضاتی را یا باید به گزارشات ناصحیح مرتبط دانست یا نقشه‌های جدید سامسونگ برای اپلی که در ماه سپتامبر آیفون 6 را در اندازه 4.7 اینچ رونمایی می‌کند.

از طرفی اگر هر دو گزارش را صحیح بدانیم، به نظر با دو گوشی کاملا متفاوت طرف خواهیم بود. Evleaks گلکسی F را دارای صفحه‌نمایشی 5.3 اینچی و این گزارش گلکسی آلفا را مدلی 4.7 اینچی معرفی می‌کند. با این حساب ممکن است که گلکسی F برای رو در رویی با فبلت بزرگ اپل و مدل آلفا نیز برای مدل کوچک‌تر آن کنار گذاشته شده باشد. در نتیجه ارائه نوت 4 در ماه سپتامبر را شاید نتوان محصولی رقابتی با فبلت اپل محسوب کرد.

این نیمچه تحلیل را به شکل موقت داشته باشید تا ببنیم در آینده اخبار کدام سمت و سو را به خود خواهد گرفت.

گلکسی آلفا همچنین در گزارش جدید دارای ضخامت فوق العاده 6 میلی‌متر است که از گلکسی S5 با 8.1 میلی‌متر و آیفون 5s با 7.6 میلیمتر نیز باریک‌تر است. ETNews معرفی این گوشی را به ماه بعد موکول کرده تا در نهایت زمانی در ماه سپتامبر به بازارهای فروش راه پیدا کند.
منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گجت نیوز
ممنون از اطاعاتی که دادی ..