انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: استقلالي‌ها خواهان بازي با تيم جوانان قطر شدند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تيم فوتبال استقلال به دنبال اين است که پيش از بازگشت از اردوي ترکيه سومين ديدار تدارکاتي خود را نيز در اين اردو برگزار کند.
تيم فوتبال استقلال که از 17 تيرماه براي برپايي اردويي 10 روزه به کشور ترکيه سفر کرده، در صدد است تا پيش از بازگشت به تهران يک بازي دوستانه ديگر برگزار کند.

به نقل از تسنيم، با توجه به حضور تيم فوتبال جوانان قطر در هتل محل استقرار استقلالي‌ها حضور دارند و مسئولان اين تيم در حال رايزني با کادر فني تيم جوانان قطر هستند تا امشب ديدار تدارکاتي با قطري‌ها انجام دهند.

آبي‌پوشان تاکنون در اردوي ترکيه دو تدارکاتي مقابل تيم‌هاي بورسا اسپور ترکيه و يو اس الجر الجزاير انجام داده‌اند که در هر دو ديدار شکست خوردند.

خبر ديگر اينکه، استقلالي‌ها شب گذشته با کمک کنسولگري ايران در استانبول ترکيه در مراسم شب احيا شرکت کردند. در اين مراسم که در هتل محل اقامت آبي‌پوشان برگزار شد، حجت الاسلام شاهمرادي به سخنراني و شخصي به نام ويسي به مداحي پرداخت. هماهنگي‌هاي اين مراسم را سيد سعيد افجه‌اي، عضو هيئت مديره باشگاه استقلال و همچنين مرتضايي‌فر از اعضاي کنسولگري ايران در استانبول ترکيه انجام دادند.

تيم فوتبال استقلال فردا شب (جمعه) به تهران باز مي‌گردد.