انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ناپولي بيشترين شانس را براي قهرماني دارد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرمربي سابق منچسترسيتي مي‌گويد که يوونتوس با آلگري، سرمربي جديد خود نمي‌تواند در فصل جاري رقابت‌هاي سري A قهرمان شود. او معتقد است ناپولي عنوان قهرماني را به دست خواهد آورد.
خبر استعفاي آنتونيو کونته از هدايت يوونتوس هواداران اين تيم را شوکه کرد. اين باشگاه ايتاليايي خيلي سريع جانشين کونته را برگزيد و ماسيميليانو آلگري را به عنوان سرمربي جديد خود انتخاب کرد.

به نقل از ايسنا، روبرتو مانچيني که از گزينه‌هاي جانشيني کونته به شمار مي‌آمد، معتقد است که آلگري نمي‌تواند اين تيم را قهرمان فصل جديد رقابت هاي سري A کند. او گفت: بدون شک بازيکنان يوونتوس از خبر شنيدن استعفاي کونته شوکه شدند. آلگري کار سختي پيش روي دارد. او از اين که هدايت تيم بزرگي چون يوونتوس را برعهده گرفته خوشحال است. آلگري براي قهرمان کردن يوونتوس نياز به جذب بازيکني بزرگ ندارد. يوونتوس يک تيم کامل است و بازيکنان خوبي در تمام پست ها در اختيار دارد با اين حال معتقدم که در فصل جديد يوونتوس با آلگري قهرمان نخواهد شد. ما يک قهرمان ديگر داريم و آن ناپولي است.

سرمربي سابق منچستر سيتي ادامه داد: من معتقدم که ناپولي با هدايت رافا بنيتس بيشترين شانس را براي قهرماني در فصل جديد دارد. اين تيم روند رو به رشدي داشته است. شاگردان بنيتس مي توانند از رفتن کونته نهايت استفاده را ببرند و جام قهرماني را بالاي سر برند. ناپولي فصل قبل هم نمايش خوبي داشت و مي توانست قهرمان شود.