انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آیفون 6، این بار با دوربینی 13 مگاپیکسلی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اگر اخبار منتشرشده این روزها درست باشد، دوربین پشتی آخرین نسخه آیفون، 13 مگا پیکسلی و با استفاده از سنسور IMX220 سونی خواهد بود. سونی ایکسپریا Z3 به‌احتمال قوی با دوربینی 20 مگا پیکسلی و با همین سنسور به بازار عرضه می‌شود. کاربران آیفون 6 می‌توانند با به‌کارگیری این دوربین به ضبط فیلم‌هایی باکیفیت 1080p و رزولوشن 3840 در 1080 بهره‌مند شوند.
از زمانی که اپل اقدام به افزودن دوربین بر روی تولیدات خود نمود، توانست تجربه متفاوتی از عکاسی را در اختیار کاربرانش قرار دهد. از نمونه آیفون 4S که با دوربینی 8 مگا پیکسلی ارائه شد تا دوربین‌های 13 و 20 مگا پیکسلی به‌کاررفته در مدل‌های دیگر.طبیعتا اگر با اسمارت فون های متفاوت اقدام عکس‌برداری کرده باشید، متوجه تفاوت فاحش دوربین‌های سری آیفون باهم رده‌های هوشمند خود از سایر برندها خواهید شد.
اوایل امسال، بحث‌ها و شایعات در خصوص آیفون 6، مخصوصا دوربین پشتی آن شروع شد. اکثر گمانه‌زنی‌ها حکایت از دوربینی 8 مگا پیکسلی بر روی آخرین نسخه آیفون وجود داشت. در کنار آن برخی از سایت‌های خبری نیز، خبر از وجود دوربینی 10 مگا پیکسلی با دیافراگم f/1.8 می‌دادند که این ویژگی برای عکس‌برداری در شرایط نور کم و تاریکی بسیار مناسب به نظر می‌رسید.
این عکس مربوط به آخرین شایعه در خصوص دوربین 13 مگا پیکسلی آیفون 6 است:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آیفون 6، این بار با دوربینی 13 مگاپیکسلی 1
خیلی خوبه بلاخره یه کم این مگاپیکسل اپل تکون خورد
اوو چه عجب ایفون پیشرفت کرد.چه خوب میشه تو این سال رونمیایی کنن