انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کي‌روش: جام جهاني انتظارها را بالا برده است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

 کارلوس کي‌روش در مورد اينکه چه زماني توافق 70 درصدي 100 درصد مي‌شود، عنوان کرد: در اين مورد من نمي‌توانم جواب بدهم. همه بايد تلاش کنيم توافق خوبي شود که هر دو طرف هماهنگ شوند تا نخواهيم در آينده دچار سو تفاهم ‌شويم تا در آينده بدون هيچ صحبت و دغدغه‌اي کارمان را انجام دهيم.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سوال که مردم به حضور او در تيم ملي ايران علاقمند هستند، گفت: من از اين مسئله اطلاع دارم و اين علاقه مردم را حس مي‌کنم. به همين خاطر بايد تمام توان دقت کنيم تا به تصميم خوبي برسيم. براي من آسان تر بود اول به فکر منافع خودم باشم و به منافع تيم ملي فکر نکنم ولي در هيچ وقت در اين مسير حرکت نکردم و شخصيت کي‌روش اين نيست. بايد تلاش کنيم شرايط موفقيت تيم ملي را مهيا کنيم و با اين بستر به سوي موفقيت برويم. نياز به عجله نداريم، کارمان را انجام مي‌دهيم تا کار را به خوبي پيش ببريم.

سرمربي تيم ملي ايران در مورد اينکه گفته مي‌شود با فدراسيون آفريقاي جنوبي توافق کرده است، خاطرنشان کرد: هميشه گفتم نمي‌توانم پيشنهاداتم را تکذيب کنم. من از اين مسئله به خوبي اطلاع دارم اما گفتم اولويت اول من تيم ملي ايران است و تقصير من نيست مذاکرات دير شروع شد. اگر من اينجا هستم اين نيت دروني من را مي‌رساند که مي‌خواهم باشم و از طرف هواداران مي‌خواهيم سقف خواسته آنها را به چالش بکشيم و آن‌ها را به آرزوهايشان برسانيم. چيزي که من در ذهن دارم ساده است؛ بعد از جام جهاني توقعات بالا رفته و بايد با تلاش بيشتر خواسته ها را بر آورده کنيم و با تلاشمان به آرزوها برسيم. الان نمي‌توانيم قدم رو به عقب داشته باشيم و راهکار سال 2012 را الان به کار بگيريم بايد به جلو نگاه کنيم.

کي‌روش در مورد اينکه آيا رفتار خود را عوض مي‌کند گفت: تيم سال 2014 تيم ساليان قبل نيست. اين خيلي مهم است. کارهاي مختلفي در گذشته کرديم که آن زمان راهکار خوبي بود اما الان بايد رو به جلو حرکت کنيم. به شخصه فکر مي‌کنم جلسه خوبي بود اين جلسات را ادامه مي‌دهيم.

سرمربي پرتغالي در پاسخ به شايعات مبني بر عقد توافق با فدراسيون آفريقاي جنوبي گفت: اگر من با آفريقاي جنوبي به توافق نهايي رسيده‌ام، چه دليلي داشت که حالا بنده به ايران بيايم و با فدراسيون مذاکره کنم.

وي در مورد اينکه آيا مانع بزرگي براي بستن قرارداد وجود دارد اظهار داشت: هيج مانعي وجود ندارد.

کي‌روش در پاسخ به اين سوال که پس آيا قرارداد بسته مي‌شود و او سرمربي تيم ملي در جام ملت ها است،  خاطرنشان کرد: مثالي مي‌زنم در راهي که پيش رو داريم مثل اين است که مي‌خواهيم در يک اتاق بزرگ بخوابيم. اگر يک پشه کوچک در اتاق باشد آن پشه نمي‌گذارد ما بخوابيم ما بايد همه چيز را پاکسازي ‌کنيم. تمام مشکلات کوچک را از بين ببريم تا در اين سفر پشه‌اي نباشد که ما را دچار مشکل کند.

وي در پاسخ به اين سوال که در فينال جام جهاني طرفدار کدام تيم بود گفت: برايم فرقي نداشت خواسته من ديدار فوتبال خوب بود که اين اتفاق هم افتاد. مسلما ديدن آرژانتين در فينال کار بزرگ ما را نشان مي‌داد که چه عملکرد خوبي مقابل اين تيم داشتيم. ديديد که آرژانتين در فينال جام جهاني آلمان را هم دچار مشکل کرد.