انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ماسیپ:میتوانم دروازه بان اول بارسا باشم/والدس الگوی همیشگی من است!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
یوردی ماسیپ دروازه بان این فصل بارسا که سال گذشته در تیم دوم بارسلونا بازی می کرد امروز در یک نشست خبری با اعتماد به نفص خاصی از خودش به عنوان دروازه بان اصلی بارسا یاد کرد.
وی گفت : " همه به سختی در حال تمرین کردن هستیم و هدفمان در این فصل کسب تمام جام های موجود است . در واقع همه چیز را از صفر شروع کرده ایم. از بازی کردن برای بارسا هیجان زده ام . امیدوارم در این فصل با بازی های خوب خود رضایت هواداران را جلب کنیم. "
ماسیپ:میتوانم دروازه بان اول بارسا باشم/والدس الگوی همیشگی من است! 1
 وی در توصیف یکی از دو رقیب خود تراشتیگن گفت : " تراشتیگن دروازه بانی است که در همین چند روز که با او آشنا شده ام، او را مشتاق یادگیری دیده ام. هیجان و انگیزه بالایی دارد و حتی در حال فراگرفتن زبان کاتالانی است.
او دروازه بان بزرگی است .روی هوا مسلط است و بازی با پای او هم در سطح خوبی است . در عین جوانی دروازه بان کاملی است و بهتر هم خواهد شد "
ماسیپ ادامه داد : " در بارسا همواره مدافعین خیلی سریع و قدرتمندی حضور داشته اند . مدافعین فعلی هم دستکمی از آنها ندارند و من با همه آنها راحت هستم.در خودم توانایی حضور ثابت در دروازه بارسا را می بینم و معتقدم که می توانم در این فصل دروازه بان اول بارسلونا باشم "
وی در پایان در مورد الگوی خود گفت : "برای ویکتور والدس احترام زیادی قائل هستم و او همیشه الگوی من در دروازه بانی بوده است . امیدوارم بتوانم همچون او به افتخارات زیادی دست یابم .
او همه جام ها را با بارسا بدست آورده و وارد تاریخ این تیم شده است. این اصلا کار ساده ای نبود. وقتی به تیم اول بارسا آمدم او به من تبریک گفت "
امیدوارم از پینتو بهتر باشه