انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انقلاب در بارسا:پست مسی عوض میشود!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سیستم قبلی سیستم«تیم در اختیار مسی بود» و سیستم فعلی سیستم« مسی در اختیار تیم» و دیگر از کارانداختن ستاره آبی و اناری‌ها به منزله به بن بست رسیدن تیم نخواهد بود.
انقلاب در بارسا:پست مسی عوض میشود! 1
اولین اتفاق مهمی که باحضور لوئیس انریکه در بارسلونا میتوانیم شاهد آن باشیم تغییر پست مسی است. موضوعی که به سوژه اول رسانه های خارجی تبدیل شده و هواداران بارسا را هم امیدوار کرده تا فصلی رویایی را با تفکرات انریکه آغاز کنند. نقشی که انریکه برای مسی در سیستم ۳-۳-۴ در نظر گرفته تفاوت های ظریفی با فصل گذشته دارد.
 
انقلاب در بارسا:پست مسی عوض میشود! 1
در این سیستم قرار است لوئیس سوارز نقش مهاجم نوک(که جایش در ترکیب بارسلونا خالی بود)را ایفا کند و مسی پشت دو مهاجم (نیمار و سوارز) به میدان برود. در این پست نقش مسی بیشتر از این که مهاجم تمام کننده و گلزن باشد یک بازیکن بازیساز و پاسور خواهد بود. البته بازی در این پست و دور شدن از مدافعان حریف باعث میشود تا مسی از زیرذره بین حریف خارج شده و فضای بیشتر و آزادی عمل بیشتری داشته باشد و حتی بیش از قبل به او فرصت گلزنی بدهد و در بازیسازی هم حضور فعالی داشته باشد و محور تیم باشد.
 
انقلاب در بارسا:پست مسی عوض میشود! 1
انریکه بدنبال این است که از تمام توانایی های مسی در این فصل استفاده کند حتی اگر این روش رکورد ۶۰ گل زده او در فصل گذشته(در تیم ملی و باشگاهی) را با تهدید مواجه کند. اگرچه هنوز از بارسای جدید انریکه رونمایی نشده و کسی از موفقیت یا عدم موفقیت تفکرات این مربی خبر ندارد اما در یک نگاه اجمالی میتوان گفت سیستم جدید بارسلونا یک تفاوت عمده با سیستم قبلی دارد. سیستم قبلی سیستم«تیم در اختیار مسی بود» وسیستم فعلی سیستم« مسی در اختیار تیم» و دیگر از کارانداختن ستاره آبی و اناری‌ها به منزله به بن بست رسیدن تیم نخواهد بود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=138069