انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نوری: سال پُرباری در انتظار پرسپولیس است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با برگزاری اردوهای خوب قبل از بازی‌ها برای شروع لیگ برتر لحظه‌شماری می‌کنم.

به گزارش بیست چهارده، محمد نوری ابتدا در خصوص دو پیروزی قرمزپوشان در بازی‌های دوستانه اظهار داشت: با توجه به اینکه از سایر تیم‌ها خیلی زودتر کار خودمان را شروع کردیم و در ترکیه نیز در بهترین شرایط ممکنه اردوی خودمان را دنبال کردیم تصور می‌کنم که امسال سالی بسیار خوب در انتظار پرسپولیس باشد.

وی افزود: در بازی های دوستانه برای ما نتیجه مهم نیست، مهم‌تر از همه چیز این است که بچه‌ها بیشتر کنار همدیگر قرار بگیرند و یکدیگر را بشناسند که الآن می‌توانم با قدرت بگویم از لحاظ تاکتیکی هم صد در صد آماده‌ایم.

نوری در پاسخ به سؤالی که برخی‌ها می‌گویند پرسپولیس امسال خوب یارگیری نکرده، گفت: ما در بازی‌های دوستانه نشان داده‌ایم که تیمی بسیار با انگیزه هستیم. مطمئن باشید جوانان و بازیکنان جویای نام ما منتظرند تا خود را ثابت کنند. ایجاد رقابت عجیبی در تیم ما پیش آمده و هرکس دوست دارد خود را به کادر فنی برای حضور در ترکیب اصلی ثابت کند. این رقابت را در تیم‌ را به فال نیک می‌گیرم.

کاپیتان قرمزپوشان درباره آمادگی خودش در دو بازی دوستانه نیز گفت: با توجه به شرایط و آمادگی که دارم برای شروع لیگ برتر لحظه‌‌شماری می‌کنم همه چیز خوب و بسیار عالی است و من هم امسال در یکی از بهترین شرایط‌های ممکنه‌ام هستم و انشالله با اعتمادی که به من می‌شود حرف‌های زیادی برای گفتن دارم. امسال سال حساس و سرنوشت‌سازی برای من است چون می‌خواهم با حضور در جام ملت‌های آسیا غیبتم در جام جهانی را جبران کنم. این مستلزم این است که بتوانیم به پرسپولیس خدمت کنم.

نوری در پایان در پاسخ به سؤال دیگری که برخی‌ها می‌گویند بنا بر قرعه کشی مسابقات لیگ برتر، پرسپولیس در چهار بازی اول با قرعه بدی روبه‌رو شده است، گفت:‌ من یک بار گفتم صد بار دیگر می‌گویم تیمی که می‌خواهد سربلند و قهرمان بشود توجهی به بازی‌هایش ندارد، ما هم کار خودمان را انجام می‌دهیم و کاری نداریم که هفته اول یا دهم و یا پانزدهم باید مقابل چه تیمی قرار بگیریم. با تمام وجودمان می‌خواهیم از روز اول استارت محکمی بزنیم و شاید این بدشناسی تیم‌های دیگر باشد که به ما برخورد کرده‌اند. ما با آمادگی کامل آماده مسابقات هستیم و بدون هیچ‌گونه کُری از پیش تعیین شده و توجه به اینکه سایر تیم‌ها چگونه به مسابقات آمده‌اند کار خودمان را می‌کنیم و به هدف خودمان فکر می‌کنیم. ما پرسپولیس هستیم و فقط قهرمانی می‌تواند ما را سیراب کند.