انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مورینیو: نگران وضعیت روحی بازیکنان برزیلی‌ام نیستم مورینیو-نگران-وضعیت-روحی-بازیکنان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مورینیو: نگران وضعیت روحی بازیکنان برزیلی‌ام نیستم  مورینیو-نگران-وضعیت-روحی-بازیکنان 1
سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - آقای خاص گفت که نگران تاثیر منفی ناکامی اخیر سلسائو در جام جهانی بر عملکرد بازیکنان برزیلی‌اش در چلسی نیست.

به گزارش بیست چهارده، اردوی پیش از فصل چلسی به زودی آغاز می‌شود، هرچند ژوره مورینیو همچنان منتظر بازیکنان برزیلی ملی‌پوش خود که در جام جهانی 2014 حضور داشتند است. بازیکنانی که ثبت 2 شکست متوالی و سنگین با نتایج 7 بر یک و 3 بر صفر به ترتیب برابر تیم‌های ملی آلمان در مرحله نیمه نهایی و برابر هلند در دیدار رده‌بندی، آنها را سرافکنده کرده‌ است. آقای خاص اما گفت که نگران وضعیت روحی و روانی 3 بازیکن برزیلی‌ خود، اسکار، رامیرز و ویلیان نیست.

مورینیو در این باره گفت: من فصل گذشته بیشتر نگران این بازیکنان بودم چون احساس می‌کردم که آنها بیش از اندازه در فکر جام جهانی هستند و از ماه ژانویه به بعد شرایط دیگر طوری شده بود که احساس می‌کردم آنها به جام جهانی رفته‌اند و این موضوع واقعاً مرا نگران می‌کرد چون شرایط سختی بود.

سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندن ادامه داد: شکست‌های اخیر برزیل ناکامی بزرگی بود اما در فوتبال باید این شکست‌ها را به دست فراموشی سپرد و به حرکت‌ ادامه داد. من منتظر بازیکنان برزیلی‌ام هستم و فکر نمی‌کنم که ناکامی اخیرشان مشکل‌ساز شود.

مورینیو تصریح کرد: باید سعی کنم از آن ناکامی به شیوه‌ای مثبت برای انگیزه دادن به آنها استفاده کنم. باید به این بازیکنان بگویم که این فصل بهترین فرصت است تا طرز تفکری که درباره‌ آنها شکل گرفته را تغییر دهند.