انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: واکنش‌ها به خداحافظی فیلیپ لام
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فیلیپ لام کاپیتان تیم ملی آلمان روز گذشته (جمعه) از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.
واکنش‌ها به خداحافظی فیلیپ لام 1فیلیپ لام کاپیتان تیم ملی آلمان و بایرن‌مونیخ روز گذشته از فوتبال ملی خداحافظی کرد تا تنها در تیم بایرن‌مونیخ به فعالیت خود ادامه دهد.
نشریه کیکر در گزارشی واکنش بزرگان فوتبال جهان به خداحافظی این بازیکن باارزش از رده ملی را جمع‌آوری کرده است که در زیر می‌بینیم.
یوآخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان : فیلیپ یک بازیکن حرفه ای به تمام معنا است که به خاطر هوش و قابلیت های بالایش سال‌ها در بالاترین سطح ممکن بازی کرد. با وجود جدا شدن از تیم ملی او همچنان بازیکن کلیدی و مهم برای بایرن مونیخ خواهد بود. او می تواند با افتخار کارنامه اش در تیم ملی را بررسی کند، برای او از لحاظ ورزشی و شخصی بهترین آرزوها را دارم، مرسی فیلیپ.
سپ پلاتر، رئیس فیفا: فیلیپ لام در فوتبال حرفه ای یک الگو است، البته دوران درخشان فوتبال او همچنان ادامه خواهد داشت، خداحافظی او از بازی های ملی برای من تعجب برانگیز بود.
ولفگانگ نیرباخ، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان: فیلیپ امروز صبح با من تماس گرفت و من را از تصمیمی که گرفته است با خبر کرد، من خیلی زود متوجه شدم که او در تصمیم خود محکم است است و نمی توان او را به هیچ وجه منصرف نمود. او در ده سال حضورش در تیم ملی نه تنها بازیکن فوق العاده ای بود، بلکه الگویی کاملی نیز بوده است، من از او به خاطر تمامی تلاش هایش برای تیم ملی تشکر می کنم.
ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن مونیخ: خداحافظی فیلیپ لام خبری بسیار غافلگیر کننده بود. اما این تصمیمی است که تنها خود فیلیپ می تواند درستی زمان آن را احساس نماید. به هر حال باید به چنین تصمیمی احترام گذاشت.
مسوت اوزیل: مرسی فیلیپ، مرسی برای همه چیز، دل ما برای تو تنگ خواهد شد.
هلموت سندروک، دبیر فدراسیون فوتبال آلمان: فیلیپ نه تنها بازیکن بزرگی است، بلکه انسان بسیار بزرگی نیز است، او در تیم ملی همیشه صادق و قابل اعتماد بود.
لوکاس پودولسکی: فیلیپ برای من افتخاری بزرگ بود که توانستم در کنار تو به مدت ده سال در تیم ملی و سه سال در بایرن مونیخ بازی کنم.
کارل هاینتس رومنیگه، از سران باشگاه بایرن مونیخ: هیچ زمانی بهتر از کناره گیری از بازی های ملی بعد از فتح جام جهانی وجود ندارد، اما تیم ملی برای پیدا کردن جانشینی به جای فیلیپ هم به عنوان بازیکن و هم کاپیتان کار بسیار سختی خواهد داشت.