انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تشکر مسی از حمایت هواداران آرژانتین
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لیونل مسی از حمایت هواداران آرژانتین در طول جام جهانی تشکر کرد و به آن‌ها قول داد در آینده افتخارات بیشتری از آلبی سلسته ببینند.
تشکر مسی از حمایت هواداران آرژانتین 1تیم ملی آرژانتین در جام بیستم موفق به فینال راه یابد اما شکست یک بر صفر برابر آلمان مانع شد تا آرژانتین به سومین قهرمانی در جام جهانی برسد.
لیونل مسی برترین بازیکن جام بیستم با تمجید از هواداران این تیم و حمایتی که در طول این رقابت‌ها از آلبی سلسته کردند گفت: اینکه ببینید تمام کشور برای موفقیت تیم خوشحالی می‌کنند اتفاق خیلی خوبی است که در جام جهانی شاهد آن بودیم. متاسفم که نتوانستم قهرمانی را برای کشورم به ارمغان بیاورم اما فراموش نکنید که چالش‌های جدیدی پیش‌روی ما قرار دارد. باید با همین مسئولیت‌پذیری بتوانیم در بازی‌های پیش‌رو قدرت خودمان را بار دیگر به رخ بکشیم و باعث شویم تا مردم آرژانتین خوشحال شوند. بار دیگر از حمایتی که مردم آرژانتین از ما در طول جام جهانی کردند تشکر می‌کنم. این حمایت بی‌نظیر بود. ما در طول جام بیستم یک ملت را پشت خودمان حس کردیم. به آن‌ها قول می‌دهم در آینده شاهد بازی‌های بهتری از تیم ملی آرژانتین باشیم.
تیم ملی آرژانتین تابستان آینده باید در جام ملت‌های آمریکا (کوپا) به رقابت بپردازد. با توجه به درخشش تیم‌های آمریکایی در جام جهانی، پیش‌بینی می‌شود رقابت‌های سال آینده کوپا از جذابیت و اهمیت زیادی برخوردار باشد.