انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: خرید روی آب در بانکوک از جاذبه های منحصر به فرد تایلند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تایلند کشوری است که می توان گفت همه چیز آن متفاوت است. دیدنی ها، آداب و رسوم و… همه در تایلند نوعی جاذبه به شمار می روند که می توان گفت همین ها موجب شده که این کشور بر سر زبان ها باشد و هر گردشگری نه یک بار بلکه چندین بار هوس رفتن به آن جا را داشته باشد.
خرید روی آب در بانکوک از جاذبه های منحصر به فرد تایلند 1
اما در کنار تمام جاذبه هایی که در تایلند وجود دارد یکی حسابی ذهن من را به خود مشغول کرد که تقریبا هیچ گاه از جایی نشنیده ایم. بازار روی آب! امروز کمی در مورد این بازار با شما صحبت می کنیم. در واقع امروز می خواهیم با معرفی یک مکان هم جاذبه ای به شما نشان دهیم هم مرکز خرید! با ما همراه شوید

اگر به ۸۰ کیلیومتری جنوب غربی بانکوک بروید با منظره ای عجیب روبرو می شوید. بله بازاری که روی آب یعنی روی کانال شهر واقع شده و مردم در حال خرید و فروش با قایق های کوچکی هستند که بیشتر محصولات غذایی و میوه و سبزیجات در آن ها به فروش می رسد.
خرید روی آب در بانکوک از جاذبه های منحصر به فرد تایلند 1
البته غذاهای محلی نیز در میان محصولات یافت می شود. اگر از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح این مکان را تجربه کنید در واقع شلوغ ترین زمان را برای دیدار انتخاب کرده اید. این کانال در سال ۱۸۶۸ برای عبور و مرور بین کشور ها ساخته شده که مکانی کم نظیر و هیجان انگیز برای گردشگران محسوب می شود.
خرید روی آب در بانکوک از جاذبه های منحصر به فرد تایلند 1
این قایق ها البته کرایه ای هستند و باید برای مدت زمان مشخص کرایه پرداخت کنید.
خرید روی آب در بانکوک از جاذبه های منحصر به فرد تایلند 1
در این بازار افرادی را می بینیم که با شور و شوق و اشتیاق و با انرژی جالبی در حال خرید و فروش هستند البته رنگ جذاب میوه ها وسبزیجات هم به انرژی بیشتر این محیط اضافه کرده است.