انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: محمودی: آمریکا می‌تواند قهرمان شود و ایران سوم/ خسته بودیم و آنالیز خوب هم نداشتیم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پیشکسوت والیبال ایران گفت: آمریکایی‌ها با شرایطی که دارند می‌توانند قهرمان لیگ جهانی والیبال 2014 شوند.

بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی درمورد شکست ایران برابر آمریکا در دیدار نیمه‌نهایی لیگ جهانی والیبال 2014 اظهار داشت: آمریکا خیلی خوب بازی کرد؛ آنها با تجربه‌تر بودند. آنالیز تیم حریف بهتر از ما بود و توانستند به برتری برسند. هرچند که بازیکنان ایران خسته بودند، اما باید بپذیریم که آنالیز حریف از ما قوی‌تر بود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم تمام این عوامل دست به دست هم داد تا این نتیجه رقم بخورد؛ نباید فراموش کنیم که آمریکا از تیم‌های صاحب سبک والیبال دنیا است. پاسور حریف به خوبی توپ‌ها را بین بازیکنان تقسیم کرد. آنها شناخت خوبی از بازیکنان ایران داشتند، البته مصدومیت موسوی هم کمی کار ایران را سخت کرد.

کارشناس والیبال ایران با بیان اینکه کار تیمی آمریکا بهتر از ایتالیا و برزیل است، عنوان کرد: اگر در دیدار نهایی آمریکایی‌ها مثل همیشه بازی کنند می‌توانند قهرمان شوند، هرچند که در دیدار با برزیلی که شب گذشته ایتالیا را شکست داد کارشان بسیار دشوار است. ایران هم اگر بازی عادی خود را انجام دهد باتوجه به شرایطی که ایتالیا دارد می‌تواند پیروز شده و عنوان سومی را کسب کند.

محمودی افزود: غیبت شهرام هم در این مسابقات خیلی به چشم نیامد، چراکه غفور عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. بازی شهرام و غفور مورد تایید و مکمل هم است