انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: زایتسف: هدیه بزرگی به برزیل دادیم/ توجه زیاد به من واکنش معکوس داشت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ستاره والیبال ایتالیا گفت: هدیه بزرگی به برزیل دادیم؛ پس از اینکه دو بار در مرحله گروهی مقابل آنها شکست خوردیم به حریف اجازه دادیم به جمع ۶ تیم برتر برسند و حالا اجازه دادیم به فینال برسند.

بهترین بازیکن تیم ملی والیبال ایتالیا تنها 9 امتیاز در دیدار نیمه‌نهایی مقابل برزیل کسب کرد و تیمش از راهیابی به فینال رقابت‌های لیگ جهانی 2014 بازماند. زایتسف پس از این مسابقه اظهار داشت: همه چیز در دستان ما بود. به شدت می‌خواستیم قهرمان لیگ جهانی شویم، اما هدیه بزرگی به برزیل دادیم. ابتدا پس از اینکه دو بار در مرحله گروهی مقابل آنها شکست خوردیم به حریف اجازه دادیم به جمع 6 تیم برتر برسند و حالا اجازه دادیم به فینال برسند.

وی ادامه داد: مشکلات زیادی داشتم. همه می‌خواستند مرا در شرایط خوبی ببینند شاید این توجه واکنش معکوسی را در من ایجاد کرد.

زایتسف خاطرنشان کرد: امروز (یک‌شنبه) باید به خاطر خودمان برنده شویم و این مسابقات را با پیروزی به پایان برسانیم. امیدوارم کارمان را عالی انجام دهیم. اکنون باید رویمان را از این شکست برگردانیم.

تیم ملی والیبال ایتالیا در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ حهانی 2014 با نتیجه سه بر صفر مقابل برزیل باخت تا از رسیدن به دیدار نهایی بازبماند
خیلی بد بازی کرد
اصلا ازش توقع نداشتم
مخصوصا ست اولو...افتضاح بودن