انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مورینیو: نگران آمدن فن‌خال به لیگ برتر نیستم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مورینیو: نگران آمدن فن‌خال به لیگ برتر نیستم 1
 احترام خاصی برای لوئیز قائلم  مورینیو: نگران آمدن فن‌خال به لیگ برتر نیستم
 خبرگزاری تسنیم: سرمربی پرتغالی چلسی عنوان کرد از اینکه سرمربی پیشین هلند به لیگ برتر آمده هیچ نگرانی ندارد.
   
 
 
به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خبرگزاری تسنیم ، ژوزه مورینیو در خصوص سرمربی جدید منچستریونایتد که پیش از این در لیگ‌های هلند، اسپانیا و آلمان قهرمانی با آژاکس، بارسلونا و بایرن‌مونیخ را تجربه کرده، گفت: ‌نه‌ تنها از اینکه فن‌خال به لیگ برتر آمده نگرانی ندارم، بلکه بی‌صبرانه منتظر بازی با منچستریونایتد هستم. چیزی باعث نگرانی‌ام نمی‌شود.
وی افزود: کنفرانس خبری فن‌خال را نگاه کردم، او انسانی صاف و صادق است و همیشه اینطور بوده است. لوئیز مربی خیلی خیلی خوبی و برای هدایت منچستریونایتد فوق‌العاده‌ است. هر دوی ما مربیان بزرگی هستیم و برای این کار زاده شده‌ایم.
آقای خاص که در فینال فصل 10-2009 لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با تیم اینتر، بایرن‌مونیخی را شکست دهد که لوئیز فن‌خال هدایتش را بر عهده داشت، تصریح کرد: لوئیز بهترین مربی جام جهانی 2014 بود. او دوست خیلی خوبی برای تمامی عمرم است و احترام خاصی برای این مرد قائلم.
مورینیو خاطرنشان کرد: فن‌خال در بهترین مقطع دوران حرفه‌ای خودش است. اگر شما با پیروزی سر و کار داشته باشید ولی به نحو خوبی بازنده شوید به طور حتم پیشرفت خواهید کرد. او تجربیات مختلف را آنالیز می‌کند و بهتر و بهتر می‌شود.
فن‌خال اولین تجربه مربیگری‌اش در لیگ برتر انگلیس را در تاریخ 16 آگوست 2014 (25 مرداد) خواهد داشت، جایی که شیاطین سرخ در نخستین بازی خود در فصل جدید به مصاف سوانزی می‌روند. چلسی هم در هفته نخست باید با تیم تازه صعود کرده بارنلی دیدار کند.