انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: یواخیم لو تا سال ۲۰۱۶ سرمربی ژرمن‌ها می‌ماند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
یواخیم لو تا سال ۲۰۱۶ سرمربی ژرمن‌ها می‌ماند 1
رئیس فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد: یواخیم لو تا سال ۲۰۱۶ سرمربی ژرمن‌ها می‌ماند
خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال آلمان با رد شایعاتی که درباره جدایی سرمربی ژرمن‌ها وجود داشته است، اعلام کرد که یواخیم لو حداقل تا دو سال دیگر هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.


به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خبرگزاری تسنیم ، وولفگانگ نیرسباخ ادعا کرد که دلیلی برای اینکه یواخیم لو راه فیلیپ لام، کاپیتان تیم ملی آلمان را برای پایان دادن به دوره حضورش در میان ژرمن‌ها در پیش بگیرد، وجود ندارد.
لام هفته گذشته به حرفه ملی خود پایان داد تا پس از بالای سر بردن کاپ قهرمانی جام جهانی 2014، در اوج با ژرمن‌ها خداحافظی کرده باشد. تصور می‌شد یواخیم لو که پیش از جام جهانی قراردادش را برای دو سال دیگر تمدید کرده بود هم راه لام را در پیش بگیرد اما نیرسباخ این موضوع را رد کرد.
وی با اعلام اینکه یواخیم لو مربی آلمان در رقابت‌های یورو 2016 فرانسه خواهد بود، در گفت‌وگو با نشریه کیکر اظهار داشت: همه شک و شبهات برطرف شده است و کاملاً مشخص است که در بازی مجدد ما و آرژانتین در تاریخ سوم سپتامبر (12 شهریور) چه کسی روی نیمکت تیم خواهد بود.
رئیس فدراسیون فوتبال افزود: به هیچ وجه لازم نیست که نگران مربی تیم ملی باشید. یواخیم لو می‌خواهد با آلمان یورو 2016 را هم فتح کند.