انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بواتنگ: لو سهم بسزایی در موفقیت تیم آلمان داشته است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بواتنگ: لو سهم بسزایی در موفقیت تیم آلمان داشته است 1
بواتنگ: لو سهم بسزایی در موفقیت تیم آلمان داشته است
خبرگزاری تسنیم: مدافع ملی پوش بایرن مونیخ تأکید کرد یواخیم لو در موفقیت تیم ملی فوتبال آلمان نقشی کلیدی داشته است.


به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خبرگزاری تسنیم ، ژروم بواتنگ، مدافع میانی تیم ملی فوتبال آلمان که اخیراً با این تیم به عنوان قهرمانی جام جهانی 2014 برزیل رسیده است، در گفت‌وگو با هفته‌نامه آلمانی «Die Welt am Sonntag» گفت: امیدوارم یواخیم لو همچنان مربی آلمان باقی بماند. او در سال‌های اخیر سهم بسزایی در موفقیت تیم آلمان داشته و باعث پیشرفت قابل‌توجه ما شده است.
وی افزد: هدف بعدی‌ام قهرمانی در اروپاست. با تیم زیر 21 سال آلمان پیش از این به عنوان قهرمانی اروپا رسیده‌ام ولی تا کنون با تیم ملی آلمان به چنین موفقیت نرسیده‌ام. البته نگران نباشید چون هنوز خیلی مانده تا از عملکرد خودم راضی باشم.
مدافع 25 ساله ژرمن‌ها تصریح کرد: پس از قهرمانی آلمان در حدود 120 پیام تبریک دریافت کردم. خیلی از این پیام‌ها از دوستان و هم‌تیمی‌های پیشینم بود و این برایم خیلی ارزشمند بود. فینال جام جهانی 2014 در کنار فینال لیگ قهرمانان اروپا 2013 به طور حتم بهترین بازی‌های دوران حرفه‌ای‌ام بوده‌اند.
بواتنگ در پایان خاطرنشان کرد: پس از بازی فینال جام بیستم با پدرم تماس گرفتم. او گفت که به من خیلی افتخار می‌کند و این بیشتر از هر چیز دیگری برایم ارزش دارد.