انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: همدلی بی‌نظیر بین بازیکنان عامل اصلی قهرمانی تیم ملی در کاپ آسیا بود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ملی پوش بسکتبال ایران گفت: همدلی بی‌نظیر بازیکنان در کاپ آسیا عاملی اصلی قهرمانی تیم ملی بود.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی در مورد قهرمانی تیم ملی بسکتبال در رقابت‌های کاپ آسیا اظهار داشت: ما پیش از این رقابت‌ها در دوران بدنسازی بودیم و بدون هیچ مسابقه دوستانه‌ای هم به مسابقات آمدیم. در ابتدا یک مقدار ناهماهنگ بودیم و آن هم طبیعی بود، اما با بازیکنان خوبی که در تیم ملی حضور داشتند، رفته رفته بهتر شدیم.

وی ادامه داد: بدشانسی هم در این رقابت‌ها داشتیم. آرن داودی پیش از اعزام تیم مصدوم شد و سامان ویسی هم در 4 مسابقه آخر دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست ادامه دهد.

ملی پوش بسکتبال ایران در مورد عملکرد خودش که یکی از بازیکنان تاثیرگذار در کاپ آسیا بود، گفت: فرصت خوبی بود که باید استفاده می‌کردم. خوشبختانه از عملکرد خودم راضی هستم. در ابتدا ناهماهنگی جود داشت، اما در مرحله نیمه نهایی و فینال به شرایط خوبی رسیدم. مهم قهرمانی تیم ملی بود که حاصل شد.

جمشیدی در مورد اینکه شکست مقابل چین نگرانی‌ها را به وجود آورد، گفت: این شکست تنها یک اتفاق بود. ما به تیم خودمان اعتقاد داشتیم و می‌دانستیم که بهتر می‌شویم. بین خودمان هیچ استرس و نگرانی وجود نداشت. البته این شکست خوب بود که در دور مقدماتی افتاد و تیم منسجم‌تر شد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید یکدلی و همدلی در میان بازیکنان موج می‌زد، گفت: در این دوره اتحاد و همدلی بازیکنان بی نظیر بود. شاید در هیچ تورنمنتی تا این اندازه بچه‌ها همدل نبودند. به شخصه از این اتفاق لذت بردم و عامل اصلی قهرمانی نیز همین بود. بازیکن ذخیره و اصلی نداشتیم و به معنی واقعی کلمه تیم بودیم.

ملی پوش بسکتبال در مورد اینکه کارشناسان از به وجود آمدن یک نسل جدید در بسکتبال و جوانگرایی می‌گویند، عنوان کرد: به نظر من نسل جدید بسکتبال دست کمی از بازیکنان با تجربه تیم ملی ندارند و اگر چند تورنمنت دیگر هم به همین شکل شرکت کنند به تجربه خوبی می‌رسند.

به گزارش فارس تیم ملی بسکتبال شورمان در پنجمین دوره کاپ آسیا با شکست تایوان به مقام قهرمانی رسید. حامد حدادی نیز در این مسابقات عنوان ارزشمندترین بازیکن را به خود اختصاص داد