انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فروش کمری به بیش از 10 میلیون عدد رسید!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تویوتا موتورز ایالت متحده آمریکا اعلام کرد بیش از 10 میلیون تویوتا کمری فروخته شده است. لازم به ذکر است که این خودرو طی 11 سال گذشته جزو پرفروش‌ترین‌های بازار آمریکا و دیگر نقاط جهان بوده است. اگرچه فروش این خودرو از 470 هزار عدد سال 2007 به 400 هزار عدد در سال 2012 کاهش یافته است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فروش کمری به بیش از 10 میلیون عدد رسید! 1


10 میلیون فروش کمری حدود 20 درصد از کل فروش تویوتا را تشکیل می‌دهد که کمری را به یکی از مهم‌ترین خودروهای تویوتا تبدیل کرده است.
البته ماه‌هایی هم وجود داشته است که کمری رکورد فروش وانت‌ها فورد و شورولت هم زده است برای مثال ماه سپتامبر 2011 در بین 212 مدل جایگاه اول را بدست آورد.نکاتی که کمری را پرفروش می‌کنند و مردم به سمت آن می‌روند عبارت انداز:داخلی با کیفیت،سواری و هندلینگ عالی،خدمات پس از فروش فوق‌العاده و ارزش خودرو دست دوم.نکات سوم و چهارم یکی از واجب‌ترین ویژگی‌ها است که برای خریداران اهمیت دارد . شایان به ذکر است که قیمت فروش کمری دست دوم بیشتر از نصف قیمت صفر آن است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فروش کمری به بیش از 10 میلیون عدد رسید! 1

باب کارتر،رئیس فروش محصولات تویوتا می‌گوید: ما هر کاری می‌کنیم تا مشتریان وفادار محصولات جدید ما را بخرند تا دوباره موفقیت ما ثابت شود،کمری یکی از عوامل پیشرفت ما بوده از و به عضوی از مردم آمریکا تبدیل شده است.همچنین وی گفت هفت نسل است که ما موفقیت کمری را دیده‌ایم و امیدواریم این موفقیت ادامه داشته باشد.البته برخی تحلیل گران خودرو می‌گویند: استفاده زیاد از کمری و تاکسی کردن آن از محبوبیت آن می‌کاهد.متأسفانه در کشور ما بیشتر مردم به سمت خودروهای پر زرق و برق کره ای می‌روند تا خودرو های با کیفیت ژاپنی مثل کمری نسل جدید.