انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رییس دانشگاه صنعتی اصفهان: دانشجویان نقاط ضعف را به مسئولان انتقال دهند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رییس دانشگاه صنعتی اصفهان: دانشجویان نقاط ضعف را به مسئولان انتقال دهند 1

‌رییس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به حضور دانشگاه صنعتی اصفهان در رتبه بندی‌های شاخص دنیا، قرار گرفتن این دانشگاه در میان یکصد دانشگاه برتر جوان جهان را یکی دیگر از این افتخارات عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، دکتر سید محمود مدرس هاشمی در جشن دانش آموختگان سال تحصیلی 92-91 هدف از برگزاری این جشن را تجلیل از تلاش‌های بیش از 2500 تن از دانش آموختگان سال تحصیلی 92-91 عنوان کرد و افزود: نام دانشگاه صنعتی اصفهان شایسته آن است که همه ما برای حفظ و ارتقای این اعتبار تمام توان خود را به کار بگیریم.

وی با اشاره به حضور دانشگاه صنعتی اصفهان در رتبه بندی‌های شاخص دنیا، قرار گرفتن این دانشگاه در میان یکصد دانشگاه برتر جوان جهان را یکی دیگر از این افتخارات عنوان کرد.

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان با تأکید بر اینکه تحصیل در این دانشگاه ظرفیت‌های زیادی را برای دانشجویان فراهم کرده است افزود: دانشجویان باید با انتقال نقاط ضعف به مسئولین دانشگاه از همه راه‌های ممکن جهت ارتقای رتبه و اعتبار این دانشگاه استفاده کنند و به همین منظور انجمن دانش آموختگان دانشگاه صنعتی اصفهان این امکان ارتباطی را برای دانش آموختگان فراهم کرده است.

مدرس هاشمی اضافه کرد: پایبندی به اصول اخلاق علمی و اندیشیدن دو موضوع بسیار مهم برای ادامه حرکت دانشگاهیان در مسیر پیشرفت علمی کشور است.

هم‌چنین رییس سابق و استاد پیشکسوت دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در سخنانی با ارایه نتایجی آماری به بررسی نقادانه آموزش عالی کشور و رابطه آن با اشتغال دانش آموختگان پرداخت.

علی آهون منش با اشاره به عدم توازن میان پذیرش دانشجو و ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی، بر توجه به رشد مراکز پژوهشی به جای مراکز آموزشی و تجاری سازی پژوهش تأکید کرد.

استاد پیشکسوت دانشگاه صنعتی اصفهان به دانش آموخته‌گان این دانشگاه توصیه کرد تا ضمن ایجاد یک اتحادیه رسمی و به ثبت رسیده از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی اصفهان از فرصت حضور در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و استفاده از تجربیات مدیران دانشگاهی در جهت بهره گیری از دانش‌های نوین استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که با حضور از 125 دانش آموخته برتر دانشگاه صنعتی اصفهان و خانواده شهید ابوالقاسم حجتی دانشجوی مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان که در دوران دفاع مقدس و در عملیات والفجر8 به فیض عظیم شهادت نائل شد تجلیل بعمل آمد.