انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رییس دانشگاه علم و صنعت: وظیفه حراست تامین فضای امن و امنیت دانشگاهیان است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رییس دانشگاه علم و صنعت: وظیفه حراست تامین فضای امن و امنیت دانشگاهیان است 1

رییس دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: وظیفه حراست فراهم کردن فضای امن و امنیت برای دانشگاهیان است که متاسفانه به دلیل شفاف نبودن عملکرد این حوزه در گذشته‌ها، ذهنیتی نادرست و غلط از این مجموعه در ذهن افراد ایجاد شده است. .

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر برخورداری در مراسم تودیع علیرضا رحمانی(مدیر سابق حراست ) و معارفه ادریس فیلی(مدیر جدید حراست)دانشگاه علم و صنعت ایران که همزمان با جلسه شورای دانشگاه برگزار شد، به تعریف حراست در دانشگاه پرداخت و افزود :حراست در این مجموعه(دانشگاه) به معنی حفاظت از اساتید ،کارکنان و دانشجویان است.

وی گفت:مراقبت از همه عوامل دانشگاه کار سنگینی است و برای همین همکاران دانشگاهی سعی کنند با این مجموعه همکاری نزدیکی داشته باشند تا با همکاری و تبادل نظر بهترین نتیجه را برای دانشگاه بگیریم.

ادریس فیلی مدیر جدید حراست دانشگاه علم و صنعت نیز سخنانی گفت: عقلانیت،اعتدال ،خردورزی،کارآمدی و مشارکت را در سرلوحه کار خود قرار خواهم داد و همفکری و همکاری از محضر اساتید جز لاینفک کار ماست.

وی بعد از تشریح وظایف حراست دانشگاه ، گفت: شرایط در دانشگاه باید به گونه ای فراهم شود که دانشجو بتواند با روحیه آرمان گرایانه در دانشگاه فعالیت کند و ما(حراست دانشگاه) با دادن جواب آنان را قانع کنیم.

گفتنی است ادریس فیلی ،مدیر جدید حراست دانشگاه علم و صنعت ایران ،پیش از این مسوولیت حراست دانشگاههای الزهرا و خوارزمی را برعهده داشت.
دانشگاه تهران نرفتی ببینی این تعریف چه معنایی داره!!!
طرف به رفیقم میگه برا چی دو ساعت نشستی این جا
درس خوندنم حدی داره
نکنه داری دخترا رو نگا میکنی
پارسال به خاطر کارای نا مشروع انداختنش بیرون