انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تخریب 8600 متر مربع از ساختمان‌های آموزشکده ملاصدرا برای توسعه فردوگاه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تخریب 8600 متر مربع از ساختمان‌های آموزشکده ملاصدرا برای توسعه فردوگاه 1

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای در بازدید از آموزشکده شهرستان رامسر با اعلام نارضایتی از وضعیت کارگاه ها ،خوابگاه ها و فضای آموزشی این آموزشکده، اظهار کرد: کار ساخت آموزشکده جدید باید در کوتاه ترین زمان در دستور کار قرار گیرد .

به گزارش خبرنگار دانشگاهی ایسنا، دکتر مسعود شفیعی در نشستی که با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان رامسر همراه بود، گفت: اعلام شده است حدود هشت هکتار از زمین آموزشکده ملاصدرا در طرح توسعه فرودگاه رامسر قرار گرفته که براساس اسناد و مدارک ثبتی ، این میزان ، دوازده هکتار می باشد .

وی با انتقاد از پرداخت خسارت یک میلیارد تومانی به ازای تخریب ساختمان های آموزشکده، افزود : بیش از 8600 متر مربع از فضاهای آموزشی و رفاهی این آموزشکده تخریب و یا در انتظار تخریب می باشد و پرداخت این مبلغ نمی تواند جبران این خسارت ها را کند .

شفیعی با بیان اینکه اگر برآوردی از قیمت زمین در اختیار گذاشته شده به فرودگاه و تخریب ساختمان های آموزشکده ملاصدرا داشته باشیم ،خواهیم دید آموزشکده بسیار متضرر شده است، تصریح کرد : دانشگاه فنی و حرفه ای خواستار جبران ضرر حاصل از واگذاری زمین و تخریب ساختمان ها می باشد .

وی افزود : باید براساس کار کارشناسی ،میزان قیمت زمین ها و خسارت وارده به آموزشکده ملاصدرا برآورد شود و در اسرع وقت پرداخت گردد تا بتوانیم با کمک مسوولین شهرستان آموزشکده را از وضعیت کنونی خارج ساخته و به جبران آسیب های وارده بپردازیم .

در ادامه این جلسه ،مرتضوی امام جمعه شهرستان رامسر با بیان اینکه ارتقاء و ساخت آموزشکده در زمین جدید از اهداف مسوولین شهرستان است ،گفت : همه مدیران تلاش خواهند کرد که آموزشکده ملاصدرا جان دوباره یاید .

همچنین سروری ،فرماندار شهرستان رامسر ،سلیمی شهردار کتالم و سادات شهر نیز در این دیدار، قول مساعد دادند برای حفظ و ارتقاء آموزشکده ملاصدرا تمام تلاش خود را خواهند کرد .

در پایان این جلسه نیز گوهر رستمی ،سرپرست آموزشکده ملاصدرا وضعیت آموزشکده ی ملاصدرا را تشریح کرده و با بیان مسایل بوجود آمده از ساخت فرودگاه در نزدیکی آموزشکده ،همکاری و تلاش همه مسوولین را برای بر طرف کردن این معضل لازم دانست .