انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: محمد بنا: جایزه من را بدهند عبدولی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
محمد بنا: جایزه من را بدهند عبدولی 1
سرمربی تيم ملی كشتی فرنگی ايران با بيان اين مطلب كه مدال طلای المپيك حق سعيد عبدولی بود از مسئولين خواست هدايايی كه برای او در نظر گرفته‌اند را به اين فرنگی كار بدهند.


ایسنا: محمد بنا پس از رسیدن قاسم رضایی به فینال 96 كیلوگرم كشتی فرنگی در جمع خبرنگاران صحبت‌هایش را درباره حذف سعید عبدولی آغاز و اظهار كرد: شرایط همین است. دبیركل كمیته بین‌المللی المپیك كه فرانسوی بود در سالن حضور داشت و مطمئن باشید كه خیلی سخت است بخواهند پس از دو مدال طلا فینالیست‌های دیگری از ایران در كشتی فرنگی معرفی شوند. اگر آن دو نفر نیز طلایی می‌شدند همه چیز برای آن‌ها خراب می‌شد پس چه كار می‌توانستند بكنند؟

وی ادامه داد: تمام ناداوری‌ها در كشتی فرنگی در زمان خاك انجام می‌شود و آن‌ها نیز به خوبی وظایف‌شان را در كشتی عبدولی انجام دادند. سعید آنقدر روشن كشتی گرفت كه حتی افرادی كه تخصص نداشتند فهمیدند كه او با ناداوری حذف شد. البته بدتر از این‌ها نیز اتفاق افتاده است. در پكن نیز خیلی از ورزشكاران به ناحق روی سكو رفتند.

بنا با بیان این مطلب كه این شكست برایمان قابل هضم نبود به خبرنگاران گفت: در فرنگی چون برای نخستین بار است كه به چنین جایگاهی می‌رسیم، این شكست برایمان قابل هضم نبود. از آن طرف هم برای سایر كشورها قابل هضم نبود كه ایرانی‌ها پشت سر هم به فینال و مدال طلا برسند.

سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی درباره پاداش 100 میلیونی كمیته ملی المپیك ایران به وی بیان كرد: من دنبال این چیزها نیستم. نشان لیاقتم را از مردم گرفتم و تنها می‌خواهم كه چیزهایی كه برای من در نظر گرفته‌اند را به سعید عبدولی بدهند. از نظر من تنها چیزی كه برای عبدولی ارزشمند بود، مدال طلای المپیك است اما حالا اگر می‌خواهند چیزی به من بدهند باید آن‌ها را به سعید بدهند.

وی درباره قاسم رضایی نیز گفت: قاسم رضایی با این شرایط موجود كشتی‌های قشنگی گرفت و به فینال رسید. نكته مهم اینجاست كه برد قاسم رضایی ایران را قهرمان كشتی فرنگی المپیك می‌كند. ما مدال برنز نداریم اما روس‌ها دارند و تنها برای قهرمانی باید به مدال طلا برسیم. اینجا دوباره مردم دعا كنند تا این مدال طلا نیز برای فرنگی‌كار ایرانی باشد
عجب مرامی داره
خدایی حقش نبود اینجوری شهHuh
اون از بوکسورمون که بچش به دنیاامده بود نزاشتن ببینتش بعد ناداوری کردن
اینم از کشتی گیرمون که 100%مدال رامی اورد دلم براش سوخت
دم محمدبناگرم
واقعا حقمون بودمدال ببریم ازعبدولی باید به عنوان یه قهرمان استقبال بشه