انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دليل كم‌ياب شدن سايپا111 اعلام شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دليل كم‌ياب شدن سايپا111 اعلام شد  1

خودرو هاچ‌بك سايپا111 به دليل آن چه كه تقاضاي زياد مشتريان اعلام شده، با كمبود در بازار مواجه شده است. خودرو سايپا 111 كه كم‌تر از دو سال از عرضه آن به بازار مي‌گذرد، مدتي است كه در بازار و به‌ويژه نمايندگي‌هاي فروش سايپا كم‌ياب شده است.
در پيگيري‌هاي انجام شده، يكي از مسئولان مديريت بازاريابي و فروش گروه سايپا در خصوص علل كمبود اين خودرو در بازار و نمايندگي‌ها، دليل كمبود اين خودرو را تقاضاي بالا براي آن در مقابل پيش‌بيني‌هاي شركت سايپا عنوان كرد.
سايپا با هدف نزديك كردن محصولات پرايد به استاندارهاي روز جهان، توليد اين خودرو در قالب پلت فرم ايكس100 را از اواخر سال گذشته آغاز كرده است.
پروژه ايكس100 بر اساس ارتقاي سطح ايمني در حوزه تصادف‌ها در قسمتهاي جلو و عقب و قسمت‌هاي جانبي خودرو و همچنين ارتقاي استاندراد سيستم روشنائي خودرو و تزئينات داخلي متمركز و عرضه شده است كه بر اين اساس بدنه خودرو در نواحي كفي، ستونهاي جانبي، ركابها، ريلهاي سقفي و كفي، درهاي جانبي و ناحيه جلوي پاي راننده تقويت شده‌اند و در ضربات ناشي از تصادفات ايمن‌تر از گذشته عمل مي‌كنند.
طبق اعلام اين شركت، شاخصه‌هايي كه سايپا111 را در برابر ديگر محصولات خانواده ايكس100 پرطرفدار كرده است، زيبايي خاص و مصرف پائين سوخت و سهولت انجام تغييرات دلخواه خريداران بوده كه به واسطه اين مزيت اشتياق خريد اين خودرو در جوانان به وجود آمده است.

فقط سفیدشو بخری فنرشو بخوابونی و شیشه هاشو دودی کنی و رینگ و لاستیک Hک بندازی خیلی قشنگ میشه

ممنون از تاپیکتون سپاس گزارم
من بعضی وقت ها می بینم
(17-01-2012، 2:02)hossein. نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
فقط سفیدشو بخری فنرشو بخوابونی و شیشه هاشو دودی کنی و رینگ و لاستیک Hک بندازی خیلی قشنگ میشه

ممنون از تاپیکتون سپاس گزارم

مشکی رو بگیری بهتره
نه سفیدش بهتره چون توی شب مشکی دیده نمیشه و سریع خاک میشینه روش و در صورت صافکاری بدون رنگ جاش میمونه