انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: عصر حجری‌ها سال 2015 به سینما می‌آیند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
عصر حجری‌ها سال 2015 به سینما می‌آیند 1


عصر حجری‌ها با فیلم جدید انیمیشینی که کمپانی برادران وانر در حال ساخت آن است، سال آینده راهی پرده‌های سینماها می‌شوند. 
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی برادران وارنر تلاش می‌کند «عصر حجر» را بار دیگر و این بار به عنوان یک فیلم انیمیشن کامل به پرده‌های بزرگ بازگرداند.
کریس هنچی – که در کمپانی تهیه فیلم گری سانچزبا ویل فرل و آدام مک کی شریک است و پیش از این فیلنامه فیلم کمدی «کمپین» با بازی فرل و زک گالیفیناکیس را نوشته بود – مسئولیت نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. فرل و مک کی نیز تهیه کنندگان اجرایی این فیلم خواهند بود که در حال حاضر در مراحل اولیه تهیه به سر می‌برد.
«عصر حجر» در زمان خود مانند «سیمپسون‌ها» اعتبار داشت؛ کارتونی شناخته شده که از سال های 1960 تا 1966 به نمایش درآمد و در دهه های بعدی که بازپخش شد نیز میلیون‌ها نفر را سرگرم کرد. این سریال در عصر حجر اتفاق می افتاد و داستان فرد فلینتستون، همسرش ویلما، بهترین دوستش بارنی رابل و همسر رابل و بهترین دوست ویلما یعنی بتی را تعریف می‌کرد. آنها در شهر بدراک زندگی می کردند، جایی که در آن فِرد در معدن سنگ کار می کرد، دوست داشت برگر دایناسور باربیکیو کند و زندگی مدرن عصر حجری را تجربه کند.
این سریال تا کنون و طی دهه‌های گذشته چندین بازسازی کوتاه را پشت سر گذاشته که از جدیدترین آن ها می توان به تلاش ست مک فارلین اشاره کرد که بعد از اینکه قسمت اول آن با استقبال روبه رو نشد، دیگر ادامه داده نشد.
کمپانی یونیورسال در سال 1994 یک فیلم اکشن زنده با نقش آفرینی جان گودمن، الیزابت پرکینز، ریک مورانیس و روزی او دانل تولید کرد که استیون اسپیلبرگ نیز یکی از تهیه کنندگان آن بود و الیزابت تیلور نیز در آن نفش مادر زن فلینتستون ها را بازی می کرد. شهرت این فیلم به خاطر این بود که 32 نویسنده روی فیلمنامه آن کار کرده بودند.
بعد از آن در سال 1996 کمپانی برادران وارنر حقوق رسمی «عصر حجر» را با گرفتن کنترل کمپانی ترنر برادکستینگ که خانه تهیه «عصر حجر» یعنی هانا-باربرا را در سال 1991 خریداری کرده بود، در دست گرفت.
این فیلم بعد از دو فیلم ناموفق قبلی که سال های 1994 و 2000 اکران شدند، به فرمت انیمیشن خود بازمی‌گردد.
از پارسال تصمیم ساخت این انیمیشن اعلام شده بود و اکنون به نظر می رسد گام‌های اولیه برداشته شده تا بتوانند طبق اعلام قبلی آن را در سال 2015 به پرده های بزرگ برسانند.