انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: يكي از خودروهاي چيني نيامده برگشت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شركت خودروسازي راين - از شركت‌هاي تابع گروه كرمان خودرو - كه قصد داشت مدل voleex c10 شركت چيني گريت وال را در ايران توليد كند، بنا به دلايلي از انجام اين كار منصرف شد.
اين شركت كه به پايان قراردادش با شركت كره‌اي هيونداي در زمينه توليد خودروهاي آوانته و ورنا نزديك مي‌شود، قصد دارد همكاري جديدي را در زمينه توليد خودرو با شركت خودروسازي گريت وال‌ موتور چين آغاز كند و در همين راستا مونتاژ مدل voleex c30 را در بم آغاز كرده است.
خودروسازي راين قرار بود همزمان مدل voleex c10 را نيز مونتاژ كند كه به دليل تك بودن چراغ دنده عقب آن و داشتن تجربه ممانعت پليس از شماره‌گذاري خودرو لوبو به همين دليل، قيد توليد آن را زد و به عبارتي اين خودرو نيامده به ايران برگشت. البته دو چراغه كردن دنده عقب خودروها كار نشدني نيست، ولي اين كار به توجه به تغييراتي كه بايد در سيستم خودرو انجام شود، حداقل به چند ماه زمان نياز دارد كه گروه كرمان‌خودرو و شركت چيني گريت وال فعلا قصد انجام آن را ندارند. شركت خودروسازي راين كه در سال جاري توليد هيونداي ورنا را متوقف كرده و تنها به توليد هيونداي آوانته مشغول است، اميد داشت كه با جايگزين كردن محصولات گريت‌وال جاي خالي ورنا را پر كند. حال بايد ديد با توجه به كنار رفتن يكي از اين خودروهاي چيني آيا اين شركت مي‌تواند به هدف خود برسد يا نه.
voleex c30 اوايل سال آينده با قيمت احتمالي 22 تا 23 ميليون تومان عرضه خواهد شد.

يكي از خودروهاي چيني نيامده برگشت  1