انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دانشگاه پیام‎نور می‌تواند سکان‌دار تغییر ورزش در کشور باشد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز گفت: دانشگاه پیام ‎نور با داشتن پتانسیل بالا علمی می‌تواند سکاندار تغییر ورزش در کشور باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، دکتر محمد علی قره در مراسم افتتاحیه اولین همایش ملی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه این دانشگاه می‌تواند سکاندار تغییر ورزش در کشور باشد، اظهار کرد: ما در ورزش ایران دو راه داریم یا باید مسیر کنونی را ادامه دهیم و یا باید در این راه خودمان تغییر مسیر دهیم و در ارتباط با تغییر مسیر ورزش در ایران دانشگاه با داشتن پتانسل بالا می‌تواند تاثیرگذار باشد.

وی اظهار کرد: دانشگاه پیام‎ نور می‌تواند سکاندار تغییر ورزش در ایران باشد و حتی می‌تواند جایگاه مدیریت علمی را به وسیله اساتیدی همچون دکتر گودرزی که خود از مفاخر لرستان نیز هست و همچنین دکتر فراهانی، ارتقاء دهد.

قره با اشاره به اینکه ورزش اول مملکت ورزش همگانی است، اضافه کرد: باید به این حوزه در جامعه و دانشگاه‌ها توجه بیشتری شود زیرا بر اساس آخرین آمار منتشره ۹۵ درصد مردم ایران ورزش نمی‌کنند و ۵ درصد باقیمانده نیز به درستی ورزش نمی‌کنند که این یک هشدار جدی برای ایران است و باید برای رفع آن چاره‌ای اندیشیده شود.

منبع:ایسنا