انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ساختمان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان به بهره برداری رسید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طی آیینی با حضور میلی منفرد و معاون سیاسی استاندار سمنان، ساختمان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان، دکتر جعفر میلی‌منفرد معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز برای بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه و افتتاح ساختمان معاونت آموزشی وارد دانشگاه سمنان شد و در بدو ورود خود به دانشگاه سمنان در پردیس شهدای دانشگاه سمنان حاضر و با نثار شاخه‌های گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

معاون آموزشی وزیر علوم ، سپس از طرح‌های مختلف عمرانی و مرکز بهداشت دانشگاه بازدید کرد.

در ادامه ساختمان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان در پردیس اصلی با حضور معاون وزیر، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار و جمعی از مسئولان استان و دانشگاه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا؛ این ساختمان در زمینی به مساحت دو هزار و 500 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال احداث شده است.

با بهره برداری از این ساختمان، رفت و آمد برای دانشجویانی که مجبور بودند برای پیگیری امور آموزشی خود به پردیس شماره دو دانشگاه واقع در دانشکده هنر مراجعه و مسافت طولانی را طی می‌کردند آسان می‌شود.

هم‌چنین بازدید از پروژه‌های عمرانی در حال احداث دانشگاه، شرکت در شورای دانشگاه، بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه و برگزاری نشست تخصصی از دیگر برنامه‌های معاون آموزشی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه سمنان است.

منبع:ایسنا