انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مدیریت هزینه در سال جاری برای وزارت علوم یک اولویت است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره به نامگذاری امسال با نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" گفت: مدیریت هزینه در سال جاری برای وزارت علوم یک اولویت است، لذا بسیج کارکنان می‌تواند در راستای فلسفه وجودی خود که همان پیشبرد اهداف دستگاه اجرایی است در راستای افزایش بهره وری کمک قابل اتکایی برای ما باشد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر محمد حسین امید در جمع فرماندهان بسیج کارکنان دانشگاههای استان تهران گفت: همانند عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، کارکنان بسیجی در زمینه تعهد کاری و انجام وظایف محوله الگوی دیگران باشند.

وی با اشاره به اینکه خدمات مجموعه بسیح برای انقلاب اسلامی قابل انکار نیست گفت: وظیفه خود می دانم از همه کارکنان بسیجی دانشگاهها قدردانی کرده و آمادگی خود را برای حمایت از برنامه های فرهنگی بسیج کارکنان در دانشگاهها اعلام کنم.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: کارکنان بسیجی می توانند در انجام بهینه امور اداری الگوی دیگران بوده و ضمن انجام وظایف محوله و تکریم ارباب رجوع به نحو احسن، کارکنان دیگر را نیز به عملکرد بهتر تشویق کنند.

وی تاکید کرد: با عنایت به اینکه مقام معظم رهبری مدیریت جهادی را از عناصر شعار امسال قرار داده‌اند، کارکنان بسیجی در آموزش عالی باید عملکرد خود را در راستای پاسخگویی نظام اسلامی به جامعه افزایش داده و در میان سایر کارکنان از نظر وجدان کاری شاخص باشند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این نشست سرهنگ حسین نصیر زاده، فرمانده بسیج کارکنان آموزش عالی با اشاره به جمعیت 14000نفری بسیج کارکنان مراکز آموزش عالی استان تهران که در قالب 80رده مقاومت سازماندهی شدند گفت: بسیج کارکنان براساس قانون در چارچوب اهداف و برنامه های دستگاههای اجرایی فعالیت می کند و هزینه این نهاد نیز توسط دستگاههای اجرایی ذیربط تامین می شود.

وی تاکید کرد: مجموعه بسیج کارکنان دانشگاهها، امادگی کامل دارد در کنار مدیریت دانشگاهها در راستای برنامه‌های وزارت علوم همکاری جدی داشته و نقش خود را در ارتقای نقش دانشگاه در جامعه ایفا کند.

منبع:ایسنا