انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: خامس رودریگس: می‌خواهم قهرمانی‌های زیادی را در رئال کسب کنم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ستاره جوان رئال‌مادرید از حضور در این تیم ابراز خوشحالی کرد. رودریگس عنوان کرد می‌خواهد در رئال مادرید قهرمانی‌های زیادی را کسب کند.
خامس رودریگس: می‌خواهم قهرمانی‌های زیادی را در رئال کسب کنم 1خامس رودریگس، مهاجم ۲۳ ساله کلمبیایی شب گذشته (سه شنبه) با مبلغ ۶۳ میلیون پوند انتقالش از موناکو را به رئال مادرید نهایی کرد تا پس از تونی کروس دومین خرید بزرگ کهکشانی‌ها در این فصل لقب گیرد.
خامس رودریگس: می‌خواهم قهرمانی‌های زیادی را در رئال کسب کنم 1خامس رودریگس شب گذشته در اولین نشست خبری خود در تیم رئال مادرید شرکت و زیدان را الگوی فوتبالی خود معرفی کرد: می‌دانم که به چه باشگاه بزرگی پیوسته‌ام و قطعا فشار زیادی روی من است اما برای این چالش بزرگ آماده‌ام. همیشه رئالی بودم و الگویم نیز زین‌الدین زیدان بود. اکنون خیلی خوشحالم که پیراهن تیم محبوبم را به تن می‌کنم. می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را برای رئال مادرید انجام دهم.
خامس رودریگس: می‌خواهم قهرمانی‌های زیادی را در رئال کسب کنم 1رودریگس در ادامه گفت: آرزویم به حقیقت پیوست. با حضور در رئال مادرید تاریخ سازی کردم. خوشحالم که به عنوان یک بازیکن کلمبیایی راهی رئال مادرید شدم. می‌خواهم با رئال مادرید قهرمانی‌های زیادی را به دست آورم. همیشه دوست داشتم که در این تیم بازی کنم. می‌خواهم با گل‌هایم هواداران رئال مادرید را خوشحال کنم. رئال باشگاهی است که همیشه قهرمانی‌های زیادی داشته است. من هم از لحاظ فیزیکی و ذهنی کاملا آماده این هستم که رئال را به موفقیت برسانم.
رودریگس ادامه داد: حضور در جمع بازیکنان رئال که همه آنها ستاره هستند، افتخار بزرگی است. مطمئنا تلاش می‌کنم که از آنها چیزهای زیادی را یاد بگیرم. وقتی در موناکو بودم بازی‌های رئال مادرید را دنبال می‌کردم. خیلی تلاش کردم تا توانستم به جایگاهی که الان در آن قرار گرفته‌ام، برسم، اما این برای من پایان راه نیست. می‌خواهم با بازی‌های خوب به پیشرفت خود ادامه دهم. امروز را به هیچ وجه فراموش نمی‌کنم. باید با سخت کوشی و تمرینات زیاد و کسب تجربه بتوانم روز به روز پیشرفت کنم.
رودریگس درباره فالکائو، هم تیمی‌اش در تیم ملی کلمبیا گفت: او درباره انتقال من به رئال مادرید چیزی نگفت. ما صحبتی در این باره نکردیم. فالکائو گلزن فوق‌العاده‌ای است که می‌توانست در رئال باشد اما تصمیم‌گیری بر عهده باشگاه است.
مهاجم جدید رئال مادرید درباره احساس خود گفت: نمی‌توانم با کلمات احساسم را بیان کنم. من رویای کسب قهرمانی در سانتیاگو برنابئو دارم و می‌خواهم تا پایان دوران ورزشی‌ام در رئال بمانم. اولین چالش پیش‌رو سوپرجام اروپاست که می‌خواهم به همراه رئال آن را کسب کنم. تلاش می‌کنم خودم را به سطح آمادگی خوبی برسانم تا مربی از من در این دیدار استفاده کند.
رئال مادرید که هفته‌ گذشته "تونی کروس" را از بایرن‌ مونیخ جذب کرده بود، اکنون آقای گل جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را نیز به جمع نفرات خود اضافه کرد. با حضور "رودریگس" در رئال مادرید احتمال جدایی آنخل دی ماریا از جمع نفرات مادریدی افزایش یافت.