انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اخبار کوتاه از نقل و انتقالات میلان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سیلویو برلوسکونی روز گذشته در مصاحبه ای کوتاه گفت: "ما هنوز هم موفق ترین باشگاه در جهان هستیم، ما دوران جدیدی را آغاز کرده ایم، و می خواهیم به بهترین شکل از بازیکنان جوان در آکادمی میلان استفاده ببریم"

اریک لاملا: به گزارش میلان نیوز، لاملا بعد از انتشار خبر معاوضۀ این بازیکن با بازیکنی از میلان اعلام کرد که او می خواهد در فصل آینده در باشگاه تاتنهام باقی بماند، او مصمم است بعد از مصدومیت یک فصل موفق را با باشگاه تاتنهام پشت سر گذارد.

نایجل دی یانگ: به گزارش کالچیومرکاتو، آدریانو گالیانی هنوز از فروش دی یانگ، در این تابستان منصرف نشده است، او تصمیم دارد این بازیکن هلندی را در این تابستان قبل از انقضای قرارداداش در فصل آینده به فروش برساند.

به همین خاطر گالیانی منتظر پیشنهادهای جدید برای این بازیکن است، گالیانی معتقد است که اینزاگی با استفاده از سیستم 3-3-4، نیازی جدی به استفاده از نایجل دی یانگ در این فصل ندارد، به همین خاطر گالیانی تصمیم گرفته قبل از بازگشت دی یانگ از تعطیلات کار فروش او را انجام دهد.

ریکاردو رودریگز: به گزارش روزنامۀ کیکر، ریکاردو رودریگز مدافع چپ باشگاه ولفسبورگ آلمان، تصمیم گرفته با وجود مذاکرات با باشگاه منچستریونایتد، همچنان در این باشگاه آلمانی باقی بماند، کلاس آلوفس، مدیر ورزشی ولفسبورگ مذاکرات با باشگاه منچستریونایتد را تأیید کرد، رودریگز گزینۀ مدنظر اینزاگی برای پست دفاع چپ میلان بود.

روبینیو: به گزارش سوپراسپورت برزیل، باشگاه اتلتیکو مینیرو هم به تیم های خواهان روبینیو اضافه شد، پیش از این سانتوس و کروزیرو هم به دنبال خرید این بازیکن بودند، اما حالا اتلتیکو مینیرو هم برای خرید روبینیو تلاش می کند.

ماریسا راموس، مدیربرنامۀ روبینیو، روز گذشته در مصاحبه با سوپراسپرت گفت: "ما در حال صحبت کردن با چند باشگاه هستیم، و حالا دو پیشنهاد جدید از سوی کروزیرو و اتلتیکو مینیرو دریافت کرده ایم، ما اول باید شرایط کار با این دو باشگاه را بدانیم، چرا که حقوق و دستمزد روبینیو برای ما یک مسئلۀ مهم است، اما محیط کار هم برای او اهمیت دارد"

به گزارش توتومرکاتووب: روبینیو حالا با پیشنهادهای زیادی رو به رو شده است، به غیر از باشگاه هایی از آمریکا و برزیل، یک باشگاه مکزیکی هم به دنبال خرید این ستارۀ سابق برزیل است، گفته می شود این باشگاه مکزیکی به دنبال معاوضۀ روبینیو با بازیکن مدنظر میلان است.

تور ایالات متحدۀ آمریکا: به گزارش میلان نیوز، هواپیمای تیم میلان، بعد از یک پرواز طولانی بر روی اقیانوس اطلس در نهایت در فرودگاه مالپنسا فرود آمد، این تیم بعد از اقامت در اپل، راهی هتل سنت رجیس می شود.

دیمیتریو آلبرتینی: به گزارش وب سایت آنسا، دیمیتریو آلبرتینی، روز گذشته برای گرفتن پست ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیا، اعلام آمادگی کرد، براساس این گزارش، آلبرتینی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیا، شرکت خواهد کرد.

آلسیو چرچی: به گزارش اسپورت ایتالیا، باشگاه موناکوی فرانسه، آمادۀ ارائۀ پیشنهادی 20 میلیون یورویی، برای خرید مهاجم ایتالیایی باشگاه تورینو است، موناکو بعد از فروش رودریگز، می خواهد از این بازیکن ایتالیایی به عنوان جانشین این جوان کلمبیایی سود ببرد.

بویان کرکیچ: به گزارش میلان نیوز، بازیکن باشگاه بارسلونا، که به صورت قرضی، بازی در میلان را تجربه کرده بود، برای پیوستن به استوک سیتی، با این باشگاه انگلیسی به توافق رسیده است، این باشگاه انگلیسی روز گذشته این خبر را از طریق صفحۀ شخصی در توئیتر اعلام کرد.

انتقاد رسانه ها از شرایط باشگاه میلان در بازار نقل و انتقالات: به گزارش سایت آنی توتو، به اعتقاد این سایت، میلان برای خرید پول ندارد، پس چرا برای خرید تجارت نمی کند؟ برلوسکونی دستور خرید ستاره های آینده دار را داده است، اما میلان برای خرید بازیکنان جوان تلاش نمی کند، و تنها این رسانه ها هستند که خبر از تلاش میلان برای خرید یک ستارۀ آینده دار می دهند.

در ایتالیا، میلان در همین تابستان می توانست کار خرید اسکافت، دروازبان جوان باشگاه اودینزه را تمام کند، میلان برای خط دفاعی می توانست اومتیتی دفاع جوان فرانسوی و وریج، مدافع جوان هلندی را به خدمت بگیرد، میلان در خط هافبک با مشکلات زیادی رو به رو است، اما تنها رسانه های ایتالیا به دنبال خرید رابیوت هافبک جوان پی اس جی برای میلان بودند.

میلان می توانست با خرید این بازیکنان جوان و آینده دار هم مشکلات فنی خود را برطرف کند و هم برای آینده یک سرمایه گذاری بزرگ انجام دهد، اما این باشگاه فقط کار خرید بازیکنانی مانند نانی را دنبال می کند و.....این گزارش که شما دوستان قسمتی از آن را خواندید، از سوی سایت های ایتالیایی و طرفداران میلان مورد توجه قرار گرفته است، و از این مطلب تشکر بسیاری شده است.

ماریو بالوتلی: به گزارش روزنامۀ گازتادلواسپورت، اشنایدر آمادۀ فداکاری برای باشگاه گالاتاسرای است، این باشگاه ترکیه ای تصمیم دارد با فروش اشنایدر هزینۀ خرید ماریو بالوتلی را فراهم کند، بعد از انتشار این خبر طرفداران ترکیه ای با هجوم به صفحۀ شخصی بالوتلی در توئیتر، از او خواستند که برای موفقیت راهی این باشگاه در ترکیه شود، و زیر نظر پراندلی پیشرفت کند.

دیداچ ویلا: به گزارش میلان نیوز، این مدافع اسپانیایی که به همراه روبینیو از حضور در تور ایالات متحدۀ امریکا بازماند، تصمیم دارد برای ادامۀ فوتبال خود راهی اسپانیا شود، در حال حاضر گالیانی در حال مذاکره با دو باشگاه اسپانیول و بتیس است، و به نظر می رسد این مدافع علاقه دارد در یکی از این تیم ها به فوتبال خود ادامه دهد.

پابلو آرمرو: به گزارش اسپورت مدیاست، در صورت منتفی شدن خرید دومنیکو کریشیتو، میلان به عنوان جانشین این بازیکن، کار خرید مدافع کلمبیایی باشگاه ناپولی را دنبال خواهد کرد، این مدافع در ژانویۀ گذشته به صورت قرضی راهی وستهام شد، و حالا به میلان نزدیک شده است.

گالیانی تصمیم دارد در صورت شکست در خرید کریشیتو، با پیشنهاد انتقال قرضی و با حق بازخرید، کار انتقال این مدافع اهل کلمبیا را تمام کند، این بازیکن در هفتۀ گذشته اعلام کرد که می خواهد این فصل در یک باشگاه بزرگ ایتالیایی بازی کند.

ایگنازیو آباته: به گزارش توتواسپورت، باشگاه یوونتوس به صورت جدی کار خرید مدافع باشگاه میلان را دنبال می کند، براساس این گزارش باشگاه یوونتوس تصمیم دارد با ارائۀ پیشنهادی 10 میلیون یورویی، کار انتقال آباته را نهایی کند، آلگری خواستار انتقال این بازیکن در این تابستان شده است.

ماسیمو آمبروزینی: به گزارش توتومرکاتووب، مورنو روگی، مدیربرنامۀ آمبروزینی اعلام کرد که این بازیکن با پیشنهادهایی از لیگ آمریکا و انگلیس رو به رو شده است، پیشنهاد انگلیسی زیاد جدی نیست، اما فرصت برای رفتن به آمریکا مهیا است، و آمبروزینی می تواند با تصمیم گیری مناسب راهی لیگ ام ال اس شود.

میکا ریچاردز: به گزارش اسپازیومیلان، باشگاه منچسترسیتی برای فروش این بازیکن خواستار 10 میلیون یورو شده است، اما تیم های خواهان ریچاردز این مبلغ را برای خرید این بازیکن زیاد می دانند.

باشگاه هایی مانند، لیورپول، میلان، نیوکاسل و تاتنهام به دنبال خرید این مدافع انگلیسی هستند، اما حالا میلان تصمیم دارد با ارائۀ پیشنهاد انتقال قرضی این بازیکن، کار این خرید را تمام کند، ریچاردز به صورت جدی خواهان ترک این باشگاه شده است.

دمایلی: به گزارش توتواسپورت، باشگاه سویای اسپانیا به دنبال به خدمت گرفتن هافبک سوئیسی باشگاه ناپولی است، این باشگاه با ارائۀ پیشنهادی 5 میلیون یورویی، به دنبال خرید این بازیکن است، طبق این گزارش باشگاه ناپولی با این پیشنهاد موافقت کرده است.

آلسیو چرچی: به گزارش اسپازیومیلان، فیلیپو اینزاگی در نشست با مدیران میلان، برای خرید یک وینگر مناسب، رأی به خرید چرچی داده است، در این نشست تصمیم گرفته شده که بعد از فروش روبینیو، میلان کار انتقال آلسیو چرچی را تمام می کند.

عادل تعرابت: به گزارش اسپازیومیلان، باشگاه کوئیزپارک رنجرز، حالا برای فروش تعرابت با پیشنهادهای زیادی رو به رو شده است، باشگاه هایی از آلمان مانند، شالکه و ولفسبورگ به دنبال خرید تعرابت هستند، در صورت منتفی شدن حضور تعرابت در میلان، باشگاه کوئیزپارک رنجرز این پیشنهادها را ارزیابی خواهد کرد.

امروز در ملاقات آدریانو گالیانی با کیا جورابچیان، این دو در رابطه با انتقال داگلاس کاستا و عادل تعرابت صحبت خواهند کرد، اما به گزارش کالچیومرکاتو، به نظر نمی رسد اولویت این مذاکره در مورد تعرابت باشد، چرا که اینزاگی در صورت منتفی شدن خرید گزینه های دیگر، خواهان انتقال تعرابت به میلان است.